Tillsammans klarade FZ-forumet 249 spel under juli – rekord!

Robot
Tillsammans klarade FZ-forumet 249 spel under juli – rekord!

Antalet unika spel: 217. Nästan-rekord. Vi lägger skulden på Stray.

#fz, #fz-community-summer-challenge


Medlem

På återspelande i juli 2023!

Till undertecknads försvar var jag i varje fall först med Stray 😅

Medlem

Är ju som terapi att läsa detta, kul! Hann inte med alla spel jag ville men tillräckligt för att se fram emot några av höstens titlar.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Är väl skyldig till det med, spelade första Devil May Cry fyra gånger och tredje spelet två gånger om jag inte minns fel. Planen var att spelade första spelet på svåraste men något hände med save systemet så jag beslutade mig för att spela ett annat spel istället.

Hade inte sista bossen på Quantum Break varit så enormt irriterande så hade jag planerat att köra två eller tre spel till efter att ha kört klart det, vilket isf hade inneburit att rekordet för unika spel hade slagits. Som jag skrev i FZ Challenge tråden QB var ett av de sämre spelen jag kört på länge, det var enormt upprepande, väldigt linjärt då det inte gick att spela spelet på många fler sätt än utvecklarna hade tänkt sig det. Alan Wake och i synnerhet Max Payene 1 och 2 är avsevärt mycket bättre spel.

Dock bör man komma ihåg en sak tidigare har ett spel som Hitman (rebooten) räknats per episod, i år verkar det som alla spel räknades som ett enda spel om jag inte missat något.

Medlem

Dåliga spelår leder kanske till färre unika titlar, detta har ju varit tredje raka spelåret som varit genomuselt.

Medlem

Bra jobbat alla deltagande!

Medlem

Tack igen för årets ! Detta är alltid en bra ursäkt att spela om gamla klassiker eller rensa backloggen 🙂

Medlem

jag hade tyvärr en upptagen sommar och han för en gångs skull inte klara några spel alls


signatur

//monster

Skägg.
10 Chambers

Bra jobbat alla!


signatur
Medlem

Bra jobbat alla

Upptäckte denna challenge i år. Tyvärr i mitten på Juli så halva tiden hade redan gått. Så hann endast med 2 st spel. Nästa år blir det fler 😁👍

1
Skriv svar