Tekken 8 verkar ha teasats vid EVO 2022

Robot
Tekken 8 verkar ha teasats vid EVO 2022
Skribent

Satt uppe inatt och kollade på Tekkenturneringen och hängde kvar efter finalen, eftersom många var överens om att en utannonsering av Tekken 8 skulle ske nu under EVO. Lite trist att det bara blev en teaser, men bättre än inget.

Det bara måste vara Tekken 8, en remake på första Tekken känns väldigt udda och vad kan det annars har syftats till? Håller tummarna för utannonsering och släppdatum under Game Awards!

Medlem
Skrivet av Shadee:

Satt uppe inatt och kollade på Tekkenturneringen och hängde kvar efter finalen, eftersom många var överens om att en utannonsering av Tekken 8 skulle ske nu under EVO. Lite trist att det bara blev en teaser, men bättre än inget.

Det bara måste vara Tekken 8, en remake på första Tekken känns väldigt udda och vad kan det annars har syftats till? Håller tummarna för utannonsering och släppdatum under Game Awards!

Hade för mig att de var klara med hela Tekken serien eller läste jag det på måfo? Att Tekken 7 var det enda sista?


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Skribent
Skrivet av tr1stam:

Hade för mig att de var klara med hela Tekken serien eller läste jag det på måfo? Att Tekken 7 var det enda sista?

Vet inte faktiskt, är inte alls insatt men tycker det är skoj att kolla på EVO. Snokade lite igår natt dock och tydligen har det även varit några läckor som hävdar att Tekken 8 är under utveckling, men som sagt inget officiellt än.

Medlem
Skrivet av Shadee:

Vet inte faktiskt, är inte alls insatt men tycker det är skoj att kolla på EVO. Snokade lite igår natt dock och tydligen har det även varit några läckor som hävdar att Tekken 8 är under utveckling, men som sagt inget officiellt än.

Kan varit jag som har missförstått det hela. Läste också lite på Google och bland annat på: https://gamefaqs.gamespot.com/boards/814542-tekken-7/76048002 - Det kanske var den sista delen i Mishima Saga sägs det men man vet fortfarande inte!

Oavsett vad så hoppas jag genuint på ett nytt Tekken spel Det och Street Fighter 6 and Im home xD


signatur

Vi Veri Veriversum Vivus Vici!

Medlem

Har alltid gillat DOA bättre än Tekken. Lite mer casual.

ZF
Medlem

Slår vad om att det kommer heta Tekken Infinite snarare än 8.

1
Skriv svar