Efter drygt 20 års stiltje gör fighting-spelet Fatal Fury comeback

Robot
Efter drygt 20 års stiltje gör fighting-spelet Fatal Fury comeback

Uppföljaren "fått grönt ljus", bekräftar SNK.

#fatal-fury


Medlem

Yes äntligen, Garou är så jävla bra!

Medlem

Aldrig hört talas om men fighting spel är kul, men shit vad svårt det är att bli duktig på dem.

Är hyfsat bra på Soul Calibur men håller just nu på att lära mig Mortal Kombat 11. Det känns inte lika komplicerat som många andra fightingspel och tycker spelet och karaktärerna är så jävla balla 😂

+ Man kan fan spela som Rambo och Terminator i.e Sylvester Stallone och Arnold Schwarzenegger! Riktigt nice!

Medlem

Jag väntar fortfarande på Fighting Force som jag spelade på N64. Det var goa tider! (släpptes 1997)


signatur

The Cold is my teacher! ❄

Medlem

Kul med Fatal Fury! Klassiker man körde i arkadhallarna som liten på tiden man egentligen inte alls fick soela på maskinerna 😊

Skribent

Garou: Mark of The Wolves är ett av mina fem toppspel inom fighting. Kul med en uppföljare.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem
Skrivet av I_AM_GROOT:

Jag väntar fortfarande på Fighting Force som jag spelade på N64. Det var goa tider! (släpptes 1997)

Här väntar man på ett nytt Bloody Roar 😼

Medlem
Skrivet av Youjimbo:

Kul med Fatal Fury! Klassiker man körde i arkadhallarna som liten på tiden man egentligen inte alls fick soela på maskinerna 😊

Yes! Fatal Fury slukade en del slantar på Finlandsfärjorna när det begav sig. När min bror en kort tid ägde ett Neo Geo AES så var Fatal Fury en av favoriterna, Geese Howard är den bästa fightingskurken.

Sitter med hela serien till Neo Geo idag så om det nya spelet bara ser ut att hålla samma klass så blir det ett köp.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Här väntar man på ett nytt Bloody Roar 😼

Ja just det, det släpptes väl också då?! slutet av 90-talet


signatur

The Cold is my teacher! ❄

1
Skriv svar