Marvel's Midnight Suns försenas ytterligare en gång

Robot
Marvel's Midnight Suns försenas ytterligare en gång

Firaxis behöver fila mer på sitt "största spel någonsin".

#Firaxis, #Marvels-midnight-suns


Medlem

För många plattformar och för mycket förseningar. De blir nog inget bra!

Medlem

Jag ser hellre förseningar än att de gör en cyberpunk.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Hoppas det överraskar och blir bra. Dock inte alls sugen på det då jag är mer xcom eller civ. Men vore skoj att uppskatta något man inte trodde man var skulle gilla. Tycker om utvecklarna.

Medlem

ogillar kort-systemet som visats hitills. Föredrar hellre att karaktären har 8 förmågor men man får aktivt välja vad man vill använda istället för att förlita sig på "kort"

Medlem
Skrivet av Shuriko:

ogillar kort-systemet som visats hitills. Föredrar hellre att karaktären har 8 förmågor men man får aktivt välja vad man vill använda istället för att förlita sig på "kort"

Samma här. Var pepp som fan tills jag fick reda på att det är Marvel: The Gathering. Hård pass.


signatur

I drank what?

Skribent
Skrivet av Shuriko:

ogillar kort-systemet som visats hitills. Föredrar hellre att karaktären har 8 förmågor men man får aktivt välja vad man vill använda istället för att förlita sig på "kort"

Fast korten är förmågor, jag gissar det fungerar liknande Gloomhaven. Korten har cooldowns precis som förmågor i andra spel skulle ha. Se kan du kan välja vilka kort/abilities på de olika hjältarna du vill ta med dig på uppdragen. Likt Guild Wars 1.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Fast korten är förmågor, jag gissar det fungerar liknande Gloomhaven. Korten har cooldowns precis som förmågor i andra spel skulle ha. Se kan du kan välja vilka kort/abilities på de olika hjältarna du vill ta med dig på uppdragen. Likt Guild Wars 1.

Fast det systemet, speciellt för superhjältar, känns urbota dumt. Så tex Spindelmannen kan ge någon en uppercut i uppdrag 1, sedan glömde han hur han gjorde det i uppdrag 2 för att kortet inte finns med?


signatur

I drank what?

Medlem

Nu blir det ett konstigt avbrott i deras reklamkampanj, dom har släppt flera trailers på senaste tiden om de olika superhjältarna. Senast ut var Captain Marvel: https://www.youtube.com/watch?v=vdybYCJtzTE

Risk för negativ hype kring detta spelet.

Skrivet av Dunder:

Jag ser hellre förseningar än att de gör en cyberpunk.

Jag ser hellre att spelföretag slutar annonsera ut spelen så sjukt tidigt. Hype-bygge känns som ett förlegat koncept. Hade hellre sett att spel utannonseras max 6 mån innan release.

Medlem
Skrivet av Svampbob Trekant:

Jag ser hellre att spelföretag slutar annonsera ut spelen så sjukt tidigt. Hype-bygge känns som ett förlegat koncept. Hade hellre sett att spel utannonseras max 6 mån innan release.

Kanske, men utgivarna har antagligen gjort tillräckligt med research för att visa på motsatsen.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

1
Skriv svar