Efter Sonic: Nu ska även Pac-Man bli till live action-film

Robot
Efter Sonic: Nu ska även Pac-Man bli till live action-film
KoP
Medlem

Pac-Man på film är ju ingen färsk idé, det fanns en tecknad serie på 80-talet där Pac-Man lubbade runt med ben (och även hade införskaffat armar) så gissar på att filmen kommer att ta en liknande inriktning.

Medlem

Tänk er det här:

Och Tom Cruise eller något annat stort namn som mänsklig kompis. 98% på Rottentomatoes... Jag kan knappt vänta på premiären.

Medlem
Skrivet av KoP:

Pac-Man på film är ju ingen färsk idé, det fanns en tecknad serie på 80-talet där Pac-Man lubbade runt med ben (och även hade införskaffat armar) så gissar på att filmen kommer att ta en liknande inriktning.

Finns en nyare datoranimerad serie på Netflix där han också har armar och ben. Barnen gillar det, men är själv inget fan av det. En live action-film kan funka, men det är inget jag är hypad över.

Gnällkuk

Känns som en karaktär som det är otroligt svårt att göra en spelfilm på?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Bennii:

Tänk er det här:

https://static1.funidelia.com/109156-f6_big2/pac-man-maskerad...

Och Tom Cruise eller något annat stort namn som mänsklig kompis. 98% på Rottentomatoes... Jag kan knappt vänta på premiären.

Men fyfan, jag ska kunna sova i natt


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Känns som en karaktär som det är otroligt svårt att göra en spelfilm på?

Tja...

Sedan om det blir något bra av det är ju en annan fråga.


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Gnällkuk
Skrivet av Ghost Writer:

Ok, ja jag kanske skulle förtydligat att det gällde med förhoppningen om att det skulle bli bra också :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Ribban för spelfilmer är ju förhållandevis låg även om Sonic tydligen gjort bra ifrån sig men i stort är det väl sällan man ser två, om ens en gång.

Medlem

Väntar ivrigt på en pong film.....

Medlem

Smaskar inte Pac-man piller? Ska bli intressant

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Känns som en karaktär som det är otroligt svårt att göra en spelfilm på?

Vilken tur för alla execs att allt den moderna människan behöver är ett känt namn så kastar de pengar på det oavsett kvalité.

Battleships drog in över 300 mil $. Tycker det är helt stört men glory to capitalism antar jag

1
Skriv svar