Gamescoms öppningsshow blir två timmar lång

Robot
Gamescoms öppningsshow blir två timmar lång

Med 30+ spel som ska visas upp.

#Gamescom


Medlem

Meh ser hellre indie spel då det oftast är dessa som är riktigt intressanta, stora bolagen är tråkiga nuförtiden, följer samma röda linje..


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Yeeeeeeeeeeeees! Jag har haft abstinens från rapporter på mässgolvet och intervjuer etc., blir sjukt kul att hänga med. Passar ju bra med att det drar in på helgen också så man kan gräva ner sig lite då med. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Elden Ring DLC tack


signatur

🖥 i5 9600k | RTX 2080 | Z390 | 16GB DDR4 |ROG 34" 21:9 1440p
🎮 PS5 | LG 55" CX

Medlem

Skulle vara kul att höra något mer från Avalanche Software eller Slipgate Ironworks.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Shit. Microsoft slår på stort. Men har man 70st spel under utveckling så vill man flexa musklerna lite.

Medlem

Den 25e blir det även en metal-koncert på Gamescom pga Metal: Hellsinger. Den kommer att sändas live.

https://twitter.com/MetalHellsinger/status/155667164737300480...

Medlem

No words needed

Medlem
Skrivet av miffot:

Meh ser hellre indie spel då det oftast är dessa som är riktigt intressanta, stora bolagen är tråkiga nuförtiden, följer samma röda linje..

Exat! Håller med dig till 100%


signatur

🐖💨💩

Medlem

Hoppas på Silksong, ett release datum hade varit perfekt. Sen Elden Ring DLC så blir man lycklig

1
Skriv svar