Breaking Bad-skaparen ville göra GTA-liknande spel av serien

Robot
Breaking Bad-skaparen ville göra GTA-liknande spel av serien

Även ett PSVR-spel kunde ha blivit av.

#breaking-bad, #gta-6


Medlem
Citat:

Gilligan, som säger att han inte har någon större koll på spel

varför kände jag på mig detta innan jag ens öppnade artikeln? alltid dessa skapare av olika slag som tror att spel som GTA slängs ihop på en kafferast. det resulterar ju alltid i ren dynga. sen uppmärksammas detta av industrifolk i stort, och konsensus blir att "spel baserade på film och tv säljer inte". nej, inte så konstigt när det nästan alltid handlar om nån som inte har nån koll på spel alls, och som hyr in nån dussinutvecklare och tror att denna ska kunna slänga ihop något i klass med GTA.

"haha skojar du? 3-4 års utvecklingstid?? du kan inte mena allvar. vi måste ju ha det här klart nu inför bb rebooten i höst!"

ja, jag är bitter.

Avstängd

Hade antagligen sugit

Inaktiv

Tack gode Gudrun att det inte blir av. GTA 5 är tillräckligt Breaking Bad ändå om man vill, som folk redan skrivit hade ett spel som beskrivs ovan mest sannolikt sugit getpung i praktiken.

ZF
Medlem

Kanske bättre att basera och sätta måtten efter Cooking Mama eller liknande istället.

Som Netflix hade några pixelspel baserad på Stranger things.

Medlem

Såg klart serien förra månaden, säger bara wow vilken serie

Medlem
Skrivet av Done:

Såg klart serien förra månaden, säger bara wow vilken serie

Du kan ju se better call saul också om du tyckte saul var intressant som karaktär. Är lite mer kostymdrama i den serien ibland däremot. Men fortfarande kartell element som trappas upp allt mer ju längre serien går. Sista säsongen smäller det till redigt som leder in till Saul i breaking bad

Medlem
Skrivet av Done:

Såg klart serien förra månaden, säger bara wow vilken serie

Kolla "Better Call Saul" om du tyckte om Breaking Bad. Rekommenderar starkt! Finns även filmen "El Camino", har dock inte sett den själv ännu.

Medlem

Schyssta blöjkalsonger Cranston har på sig

1
Skriv svar