Playstation Plus-katalogen utökas med Yakuza, Trials of Mana och andra titlar

Robot
Playstation Plus-katalogen utökas med Yakuza, Trials of Mana och andra titlar

Men bara för Extra- och Premium-medlemmar.

#Playstation-plus


Medlem

Visst var det yakuza 0 man skulle börja med om man ville ge sig in i den spelvärlden? I så fall kanske det är dags nu den 16e


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Jag är lite förvånad. Men borde nog inte vara det.
Många av dessa spel finns redan på GamePass.
Yakuza serien har funnits ett tag och Wildlands kom för inte alls länge sedan.
Jag påstår inte att de kopierar GP, utan mest förvånad att spelutvecklarna tar det här steget.
Så då borde det vara en bra affär för dem eftersom de väljer att göra det igen, eller tolkar jag det hela helt fel?

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Visst var det yakuza 0 man skulle börja med om man ville ge sig in i den spelvärlden? I så fall kanske det är dags nu den 16e

Yakuza 0 är den första rent tidslinjemässigt iallafall.


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av Phyrino:

Jag är lite förvånad. Men borde nog inte vara det.
Många av dessa spel finns redan på GamePass.
Yakuza serien har funnits ett tag och Wildlands kom för inte alls länge sedan.
Jag påstår inte att de kopierar GP, utan mest förvånad att spelutvecklarna tar det här steget.
Så då borde det vara en bra affär för dem eftersom de väljer att göra det igen, eller tolkar jag det hela helt fel?

Det delas förmodligen ut pengapåsar för att spelen ska ligga på dessa tjänster och eftersom dom inte säljer "lika bra" längre så är det en bra deal.
Sen ang kopiera gamepass så är väll sanningen mer att ms kopierat sony och sen lagt mer krut på tjänsten helt enkelt med innehåll, marknadsföring etc.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Visst var det yakuza 0 man skulle börja med om man ville ge sig in i den spelvärlden? I så fall kanske det är dags nu den 16e

Jag har spelat 0 samt kiwami 1 & 2, jag började med Yakuza 1. Men efter att ha spelat samtliga önskar jag att jag börjat med 0. Det är lätt min favorit av dem! Otroligt roligt, kan inte rekommendera det nog.

Medlem

Yakuza såg intressant ut, tills man såg fightingscener, och då kändes det som en blandning av superhjälte och fighting.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar