Snabbkollen - Hur bra blir GTA 6?

Medlem

Med tanke på att Chinatown Wars och ifruit appen inte ens fungerar på android så är jag inte hoppfull. Kanske inte så smart att skylta om appen i Xbox series x och PS5 versionen om appen inte ens startar (ifruit). Chinatown Wars tar de även betalt för men fungerar inte ens på android, börjar kännas mellanmjölk om hela företaget tyvärr.

Max Payne 3 har även det problem efter senaste uppdateringen, slutfilmen hänger hela spelet då .bik filen är korrupt. Man kan byta ut den till version 1.0 men då kan man inte starta spelet från launchern på PC då den skriver över filen när man startar spelet.

Rockstar var i mina ögon den bästa utvecklaren men efter alla dessa företeelser så börjar jag bli oerhört tveksam. Vi får se när det väl släpps.

Tänker enbart på Mikrotransaktioner och Multiplayer nu, tyvärr...

Medlem
Skrivet av Zontos:

Så fort det är något man inte är van vid så är det tydligen woke. Minns att det var någon som beklagade sig över att det fanns kvinnliga outlaws i RDR2 eftersom det inte fanns några enligt honom. Jag googlade och hittade en hel drös...

Om det finns en ideologi som säger att man inte ska göra narr av folkgrupper, sure. Ta bort stötande skämt kanske man inte bör göra men man bör diskutera vad det skämtas om.

Berätta nu, vilka skämt i tidigare spel har varit så oacceptabla om folkgrupper?

Medlem
Skrivet av kebbe:

"Kvinnlig spelbar karaktär" är en låtsaskontrovers, ingen bryr sig om sådant. Handlar snarare om att Rockstar skrotat spellägen för att det vore "kontroversiellt" att spela som polis i multiplayer, plockat bort skämt från GTA V i efterhand och nu tydligen självcensurerar för att inte råka förolämpa någon med GTA VI. Du vet ju dock redan detta, är bara väldigt bekvämt att peka på någonting orelaterat för att kunna tvinga fram din favoritförolämpning.

Nej, fy fan vad tråkigt. Kände inte till detta. Alltså, den kriminella världen är mörk och smutsig och personligen vill jag ha kvar just den känslan och inte färgglada pinsamma världar i form av Saint's Row skräpet. Vill även ha kvar alla skämten som R* har kunnat göra i denna serie. Usch, detta bådar inte gott alltså...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

12
Skriv svar