Wreckreation blandar galen racing med galnare banbyggande

Robot
Wreckreation blandar galen racing med galnare banbyggande
Medlem

Ser lite kul ut. Jag föredrar såna här bilspel framför tex Forza.
Men Wreckfest är det absolut roligaste bilspelet med bäst känsla när det gäller bilkörningen.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Redaktör

Intressant. Kan bli bra om det görs rätt.


signatur
Medlem

Ser ut som en blandning mellan Flatout/Wreckfest och Trackmania. Helt klart något att hålla ögonen på.

Medlem

Ser ut som de där värdelösa banorna i GTA V:s onlineracing. Racingen i GTA 4:s onlineläge var så underbart men förstördes helt i femman med äckliga ramper och loopar kombinerat med värdelös fordonsfysik helt utan tyngdkänsla.

Gnällkuk

Ett arkadspel som har med en traktor förtjänar att hållas ögonen på!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

E ju gjort av "Three Fields Entertainment", före detta Criterionfolk, som även försökte återskapa "Burnout" -feelingen i deras "Dangerous Driving" något jag inte riktigt tyckte de lyckades med, detta ser heller inte alltför lovande ut, ger knappt ens AA vibbar, snarare Aa


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Wreckfest är jättekul och snyggt, men styrningen är det enda som jag fortfarande har problem med.
Har kört det sedan Early access då det kallades "Next Car Game". 🚓🚜


signatur

autograph

1
Skriv svar