Idag mår man som man förtjänar

Gnällkuk
Skrivet av Zontos:

Det är lite samma här, har aldrig mått superdåligt så man ligger i sängen hela dagen och mår illa som vissa kan vittna om, kanske handlar det om vana också.

Tveksamt, jag tror det är genetiskt. Jag fick höra samma sak under hela mina ungdomsår att jag supit för lite, vartefter åren gick och man festat tillräckligt många gånger med samma personer gav de upp. Jag tror mer att de flesta mår dåligt av för mycket alkhol dagen efter, men vissa personer får mindre bieffekter helt enkelt, jag klagar inte :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Drack inte en droppe i helgen och brukar inte dricka så mycket/ofta. Men jag hade Corona istället och inte den Finska sorten. Så jag var rätt däckad endå. Det ser ut som om jag blir helt frisk imorgon. Så det höll i sig i en vecka ca och var som värst väldigt bakis aktig i 24 timmar i sträck. Med huvudvärk feber och hosta som fortfarande håller i sig till den graden att det är svårt att sova på nätterna.

Medlem

Är inte mycket av en alkoholkonsument och har inte varit bakfull sen tidiga 20-årsåldern. Det blir ett fåtal glas om året.

12
Skriv svar