FZ Play - Wakkaah spelar Multiversus och tävlar ut bonuskoder!

Robot
FZ Play - Wakkaah spelar Multiversus och tävlar ut bonuskoder!

Kändisslagsmål i kvällens stream.

#fz-play, #multiversus, #twitch


Moderator

Sena anmälningar är välkomna!

Medlem
Medlem

Ja tar på mig skumfingret och ölhatten o beter mig oanständigt!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Moderator

När det är mindre än en timme kvar till streamen och man inser att den ända hjälten man lärt sig inte är på rotation längre..

Medlem

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Emobear. Hade väldigt kul, även om jag kom in 1 sek efter. Goshdarnit.

Moderator

Första plats gick till @FlyGuyMelker och bara med en sekunds skillnad kom @Arkaith tvåa! Tack till alla som var med och tävlade! <3

Ensam mästare på PS5 fronten är den "obesegrade" @Lenk!

Medlem

Laddade hem och började lira spelet lite granna i slutet av streamen, det verkar ju faktiskt riktigt kul!
Och gratis, nu vet jag inte hur mycket av de olika valutorna man tjänar efter introduktionen men det verkar ju faktiskt som man kan spela och låsa upp nytt i en hyfsad takt utan att betala.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Laddade hem och började lira spelet lite granna i slutet av streamen, det verkar ju faktiskt riktigt kul!
Och gratis, nu vet jag inte hur mycket av de olika valutorna man tjänar efter introduktionen men det verkar ju faktiskt som man kan spela och låsa upp nytt i en hyfsad takt utan att betala.

Är bara runt lvl 14 och har låst upp 2 karaktärer värda 2000 coins, så tycker det inte är så farligt själv. Gör man dailies och quests så borde det underlätta. Har 2.2k coins för tillfället också.

Fokuserar gärna på 1-2 karaktärer också, typ Shaggy & Velma, så för mig är det helt ok.

1
Skriv svar