Squirrel with a Gun är precis vad det låter som

Robot
Squirrel with a Gun är precis vad det låter som

Livsfarligt och urgulligt på samma gång.

#Squirrel-with-a-gun, #nyhetstips


Geeks Gaming
Citat:

Ekorrens motivationer känner vi inte till[...]

Jodå, visst gör vi det

Avstängd

Den där ekorren måste ta steroider som orkar bära tunga vapnen och stå emot rekylen under spray n' pray!

Avstängd

Wow vilken spännande asset flip, kan tänka mig det är kul i max 5 min med detta spel.

Geeks Gaming
Skrivet av fejksson:

Wow vilken spännande asset flip, kan tänka mig det är kul i max 5 min med detta spel.

Kan tänka mig att det kan bli lite som goat simulator, så sjukt dåligt att det blir bra

Om inte annat så kommer det ju säkert gå hem på youtube/twitch

Medlem

Streamer-bait, urk.

Medlem
Skrivet av fejksson:

Wow vilken spännande asset flip, kan tänka mig det är kul i max 5 min med detta spel.

Om du faktiskt tog tid att titta närmare på killens YouTube kanal, istället för att spy galla, så framgår det ganska så klart att han själv är en grafiker och VFX-Artist, och marknadsför sig som sådan.

Avstängd
Skrivet av Alexraptor:

Om du faktiskt tog tid att titta närmare på killens YouTube kanal, istället för att spy galla, så framgår det ganska så klart att han själv är en grafiker och VFX-Artist, och marknadsför sig som sådan.

https://www.youtube.com/watch?v=qB--qbp_uMc

Kollade hans kanal, blev inte imponerad och blev verkligen inte imponerad av trailern till hans asset-flip-skapelse heller.

Medlem
Skrivet av fejksson:

Kollade hans kanal, blev inte imponerad och blev verkligen inte imponerad av trailern till hans asset-flip-skapelse heller.

Håller med han vill att vi ska whitelista ett spel, men trailern presnterar inget i form av gameplay....

Jag vill verkligen aldrig spela det där spelet efter en sådan trailer.


signatur

P.L.U.R

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Om du faktiskt tog tid att titta närmare på killens YouTube kanal, istället för att spy galla, så framgår det ganska så klart att han själv är en grafiker och VFX-Artist, och marknadsför sig som sådan.

https://www.youtube.com/watch?v=qB--qbp_uMc

Har du dock själv kollat hans kanal?

I snitt två videos per år, inget content är direkt sammanhängande överhuvudtaget eller representativt av någon form av.... något?!

Squirrel with an asset pack. (which may, or may not include: guns, squirrels and some city props and houses from 2008)

1
Skriv svar