Se gameplay från den tillfixade versionen av den totalsågade XIII-remaken

Robot
Se gameplay från den tillfixade versionen av den totalsågade XIII-remaken

Har de lyckats rädda hafsverket?

#Tower-five, #XIII


Medlem

Äntligen börjar det likna nåt!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Det ser ganska bra ut och säkert en trogen återgivning av dess AI, men kom igen. Kan vi ha spel 2022 där fiender springer i en rak linje mot dig eller på sin höjd gör en kullerbytta åt sidan? När kommer spelet som skryter med sin AI och inte Ray tracing 8k?

Medlem

Jag fick en kod till XIII när jag köpte mitt första grafikkort, ett Radeon 9800 Pro.
Men spelade knappt. Tyckte inte det var så bra.

Medlem

Skulle vilja se en jämföreslevideo.
Men det ser mysigt ut.
Har fortfarande XIII på min önskelista på steam, så det blir kanske ett köp till sist.

Medlem

Pistolen dinglar så den ser ut att vara gjord av gummi?


signatur

autograph

Medlem

Ser inte så roligt ut. Too much gun & run. Föredrar att spela mer realistiskt o mera stealth approach.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Som ett stort fan av originalet så måste jag säga att det börjar likna något nu!

Skrivet av CARTMAN:

Ser inte så roligt ut. Too much gun & run. Föredrar att spela mer realistiskt o mera stealth approach.

Jag tror nog att du är så fel ute som du bara kan bli om du letar efter det i XIII

Det är ett cel-shadebaserat spel från 2004 baserat på en tecknad serie med run & gun-action där fokus är att få dig att känna dig som att du är i en serietidning!

Medlem

Såååja! Fasen va fint. Äntligen något att spela innan God of War i november

Medlem
Skrivet av Jozo:

Som ett stort fan av originalet så måste jag säga att det börjar likna något nu!

Jag tror nog att du är så fel ute som du bara kan bli om du letar efter det i XIII

Det är ett cel-shadebaserat spel från 2004 baserat på en tecknad serie med run & gun-action där fokus är att få dig att känna dig som att du är i en serietidning!

Ok. Har lirat originalet back in the day men minns inte riktigt hur det spelades. Tack för infon. 👍 Då skippar jag detta.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Rekommenderar att hellre läsa serierna.

1
Skriv svar