I tokmysiga Bloody Hell Hotel är du en vampyr som driver ett hotell

Robot
I tokmysiga Bloody Hell Hotel är du en vampyr som driver ett hotell

Ett perfekt sätt att ha stabil tillgång till färskt blod.

#Bloody-hell-hotel, #Unfold-games


Medlem

OO helt underbart houseflipper spel...
Ser mycket intressant ut.. hoppas blir lite hide & seek moment om man äter för mycket

Medlem

Ser riktigt charmigt ut!

Jh
Medlem

Ser riktigt trevligt ut 😊 det ska testas


signatur

*Beeping**beeper*beep*you up the*beep*you*beeping**beep*of a*beep*!

Medlem

Intressant koncept, ser fram emot att se lite gameplay.

Medlem

Verkar intressant, kul koncept!


signatur

Kompositör. Kika in mitt arbete på www.fredrikthrysoe.com

Medlem

Hotell Transylvanien?

Gnällkuk

Tokmysiga är kanske inte ordet jag hade valt men det ser lovande ut!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Inaktiv

Inte min kopp av te men det var ju motbjudandet att kon gjorde en "16-årig tiktoker-tjej".

Medlem
Skrivet av anon_119148:

...det var ju motbjudandet att kon gjorde en "16-årig tiktoker-tjej".

Kan du förklara vad det innebär för oss som inte är insatta i Tiktok?

Medlem

detta såg ju onekligen udda och intressant ut, får se vad det blir av det


signatur

//monster

Inaktiv
Skrivet av Fatmajk:

Kan du förklara vad det innebär för oss som inte är insatta i Tiktok?

Insatt och insatt, har inte och har aldrig haft tiktok, det vill jag verkligen understryka, men mycket skit rinner över på de andra sociala medier jag av okänd anledning fortfarande använder mig av. Hursomhelst, tänk dig ansiktsuttrycket kon i videon gör fast det är en ung tjej istället.

Bildexempel:

Moderator
Skrivet av anon_119148:

Insatt och insatt, har inte och har aldrig haft tiktok, det vill jag verkligen understryka, men mycket skit rinner över på de andra sociala medier jag av okänd anledning fortfarande använder mig av. Hursomhelst, tänk dig ansiktsuttrycket kon i videon gör fast det är en ung tjej istället.

Bildexempel:

<Uppladdad bildlänk>

Denna trend heter Ahegao och kommer ursprungligen från manga/anime/hentai. Men jag kan tänka mig att det säkert är ett ansiktsutryck som kan ses på vilka sociala medier som helst idag! XD

1
Skriv svar