Läckta foton från Fallout-tv-serien ser ut att göra spelen rättvisa

Robot
Läckta foton från Fallout-tv-serien ser ut att göra spelen rättvisa

Vault 32 har hamnat på bild.

#fallout


Avstängd

Åhå ser lovande ut

KoP
Medlem

Visste inte ens att dom pulade med en tv-serie om Fallout, men det ser ju ganska lovande ut!

Synd bara att den kommer på Amazon, tänker inte skaffa ytterligare en streamingtjänst utöver dom 4 jag redan har.

Medlem

Väggarna ser ut att vara gjorda av plast.


signatur

I drank what?

Redaktör
Skrivet av Mirage:

Väggarna ser ut att vara gjorda av plast.

Golvet också, men sånt fixas med ljussättning och annat.


signatur
Hcz
Medlem

Vi får se vilken skådespelare som kommer ha den bästa T-posen =P

Medlem

Det enda jag oroar mig över är att de tar an den narrativa tonen från 4:an och liknande. Behåll den svarta humorn, annars blir det bara en Mad Max-klon med mutanter och Power Armor för mig.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Återstå att se hur många buggar/glitches serien kommer ha.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Väggarna ser ut att vara gjorda av plast.

Så ser väl alla filmkulisser ut innan de redigerar till dem.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Skulle vara kul om det helt enkelt var storyn från första spelet uppdelat i olika episoder. Finns många roliga karaktärer som skulle göra sig bra på film och "The master" är en riktigt bra skurk

Inaktiv

Första jag tänkte på när jag läste artikelns rubrik.

Medlem

Får hoppas de försöker följa följa fallout världen istället för att göra en helt egen grej som rings of power.... De kunde lika gärna ha skapat en egen fantasy värld istället för att försöka förstöra middle earth...

Medlem

"läckta" till falloutboy och vault69-twitter


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Väggarna ser ut att vara gjorda av plast.

Det är vanligt att man använder polystyren vid kulissbyggen. Billigt och lätt att forma. Kommer se bra ut när det gått igenom postproduktion.

Medlem

Oj mitt Fallout-hjärta dunkar rejält nu.

Medlem

Jävlar så fint det ser ut ❤️

Gnällkuk

Hoppas innerligt att de inkluderar någon välkänd bugg i serien för lite fan service och skratt


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Skrivet av KoP:

Visste inte ens att dom pulade med en tv-serie om Fallout, men det ser ju ganska lovande ut!

Synd bara att den kommer på Amazon, tänker inte skaffa ytterligare en streamingtjänst utöver dom 4 jag redan har.

Pausa nån annan och ha Amazon en månad? Snacka om att göra stor grej av en skitsak.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

Hoppas dom har med dom lite mer skruvade delarna... 60-tals futurismen.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Tänk att få se ”The Hub” från Fallout 1 i film-format, oj oj

undrar om dom löser deathclaws och power armors


signatur

New life, New hope

1
Skriv svar