Quakecon börjar klockan 19 i dag

Robot
Quakecon börjar klockan 19 i dag

Massa Bethesda-spel i heldigitalt, streamat event.

#bethesda, #quake, #quakecon


Medlem

Det har varit så mycket info o trailers om StarField så det blir bra att de fokuserar på andra spännande titlar istället.

Spännande att se vad MachineGames gör härnäst. Hoppas på et smaskigt singel player spel.
Ska även bli intressant att höra mer om FallOut, RedFall och Elder Scrolls.

Sign me up!..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Det har varit så mycket info o trailers om StarField så det blir bra att de fokuserar på andra spännande titlar istället.

Spännande att se vad MachineGames gör härnäst. Hoppas på et smaskigt singel player spel.
Ska även bli intressant att höra mer om FallOut, RedFall och Elder Scrolls.

Sign me up!..

Va, måste genast googla runt! Jag har bara sett och läst det som släpptes i samband med e3 och initiala teasern och längtar efter mer info.

OT: Hittar bara elder scroll online i schemat. Är det det ni menar när ni skriver elder scrolls, eller kommer tes6 vara med?

Medlem

Jag vill se nästa stora grej av MachineGames, och StarField.. Annars vet jag inte.

Prey (2017) är ett av mina favoritspel någonsin och Deathloop är nog mitt GOTY 2021, men från vad jag sett av RedFall verkar det vara helt fel riktning :/
Ser ut som en rätt generisk looter shooter.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Hoppas på en teaser för Quake Remake.

Medlem

Borde inte heta quakecon längre, kanske bethcon?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Elder Scrolls 6?!

Ambassadör
Xbox

Redfall ser ju inte dumt ut alltså...


signatur

Jump in.

Medlem

Har det sänts klart? Blev det nåt nytt eller intressant?


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Va, måste genast googla runt! Jag har bara sett och läst det som släpptes i samband med e3 och initiala teasern och längtar efter mer info.

OT: Hittar bara elder scroll online i schemat. Är det det ni menar när ni skriver elder scrolls, eller kommer tes6 vara med?

Kanske hade lite fel här. Tänkte på den där 15 minuters videon som IGN lade ut. Men det kanske inte har varit så mycket info om spelet..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av magma:

Borde inte heta quakecon längre, kanske bethcon?

Nej, det borde det inte, det känns ganska fel idag. Även om de visar quake och doomsaker så var Quakecon en sak som tillhörde tiden då iD levererade själva, då Carmack körde keynotes, nu är det någon sorts Scrolls eller Fallcon och deras skitiga motor är inget man vill hålla några keynotes om öht.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Medlem
Skrivet av magma:

Borde inte heta quakecon längre, kanske bethcon?

Tänkte precis samma.
Det ör ett hån mot det klassiska då quakecon var id's grejj.
Men bethesda rider på andras vågor och MS tar därvid. 🤦‍♂️


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Inget om id Softwares nästa spel, still?

Som några säger här, väldigt mycket Bethesda.
Borde inte dom vara med i något event under Microsoft nu i stället?

1
Skriv svar