Utskällda Warcraft 3: Reforged har fått rankat läge

Robot
Utskällda Warcraft 3: Reforged har fått rankat läge
Medlem

Väntar fortfarande på att de ska kasta ut spelet på rea någon gång!

Medlem

tog det över TVÅ ÅR för ranked och leaderboards i ett multiplayer RTS?

Edit: Vad jag förstår så hade originalet det här redan?

Medlem

Låt det dö för fan.

Medlem
Skrivet av Querth:

tog det över TVÅ ÅR för ranked och leaderboards i ett multiplayer RTS?

Edit: Vad jag förstår så hade originalet det här redan?

Ja originalet hade det


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Spelar bara kampanjen. Men efter uppdateringen så kraschar spelet hela tiden så jag är inte speciellt nöjd.

Medlem
Medlem

Det tog sin lilla tid om det nu var så länge sen spelet släpptes! Microsofts egen Phil Spencer har ju snackat en hel del på sistone om att jobba vidare på arvet från många klassiska spel, och Warcraft 3 måste väl ändå så räknas som en av dessa. Undrar om det är Microsoft som redan gått in och rört om i soppan? Oavsett ett ganska intressant sammanträffande!

Vilka minnen man har från wc3 tft i början av 2000-talet. Finns nästan inga spel sedan dess som haft det system b.net hade där du i realtid kunde tracka din position på ladder mot andra inom EU (även proffsen, som du även kunde få möta).

Sen var det turneringar veckovis inuti spelet du kunde vara med på genom en knapptryckning.

Saknar allt det där kompetetiva...

Saknar även att ladda hem replayfiler med tillhörande .mp3 fil med en kommentator "okay, unpause the replay in 3...2...1..."

Kollade alltid Grubby och Sky

Medlem

Förstår inte hur det kan ta två år att få in det som anses vara ett standard läge i tävlingsinriktade spel...

Medlem
Skrivet av Rasmous:

Väntar fortfarande på att de ska kasta ut spelet på rea någon gång!

Precis, fattar inte heller varför det inte händer. På varenda rea jag spanat på som dom kört så har minst halva deras store varit sänkt, men inte detta.

Jag förstår inte varför.

Det är som att dom vägrar sänka det för att inte se ut som att dom ger in för den dåliga kritiken?

Gen
Medlem
Skrivet av whoo:

Precis, fattar inte heller varför det inte händer. På varenda rea jag spanat på som dom kört så har minst halva deras store varit sänkt, men inte detta.

Jag förstår inte varför.

Det är som att dom vägrar sänka det för att inte se ut som att dom ger in för den dåliga kritiken?

Väntar också på halva priset. De ska inte få en slant mer än det av mig.

Medlem
Skrivet av Querth:

tog det över TVÅ ÅR för ranked och leaderboards i ett multiplayer RTS?

Edit: Vad jag förstår så hade originalet det här redan?

Originalet hade det vid lansering, och det var aktivt ända fram till Reforged släpptes. Svinigt.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Gen:

Väntar också på halva priset. De ska inte få en slant mer än det av mig.

Inte hälften av orginalpriset men enligt sajten "isthereanydeal" så kostade reforged 19.99€ (direkt köp från Blizzard) den 5 maj i år. Så helt hopplöst är det inte att hitta ett bättre pris.

Gen
Medlem
Skrivet av Raid25:

Inte hälften av orginalpriset men enligt sajten "isthereanydeal" så kostade reforged 19.99€ (direkt köp från Blizzard) den 5 maj i år. Så helt hopplöst är det inte att hitta ett bättre pris.

Tack för tipset, då är det bara att vänta.

1
Skriv svar