Dead Island 2 har dykt upp på Amazon, med potentiellt släppdatum

Robot
Dead Island 2 har dykt upp på Amazon, med potentiellt släppdatum

Och fyra nya skärmdumpar såväl som en beskrivning.

#Dambuster-studios, #Dead-island-2, #Deep-silver


Medlem

Äntligen! Första var svinkul (vad jag kommer ihåg) och man blev ju ruskigt taggad efter trailern.

Medlem

Hoppas hoppas!

Det var rätt kul i den första, jag och min polare spelade otroligt mycket när vi en dag insåg att man kunde lämna in Electronic scraps för att gå upp i level...vi hade tydligen sanslöst mycket av det på oss där gick det minsann undan! Jag har klarat den med 3 av 4 karaktärer


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Moderator | Testpilot
Skrivet av m_g_karlsson:

Äntligen! Första var svinkul (vad jag kommer ihåg) och man blev ju ruskigt taggad efter trailern.

Testa det gärna igen. Jag tyckte också det var kul när det släpptes men när jag prövade igen var det ingen höjdare.

Då gillade jag Dying Light mer vid en omspelning.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Testa det gärna igen. Jag tyckte också det var kul när det släpptes men när jag prövade igen var det ingen höjdare.

Då gillade jag Dying Light mer vid en omspelning.

Nja, jag själv gillar nog helheten mer i Dead Island faktiskt. Visst, närstridssystemet var mycket bättre i Dying Light, men resten gillade jag inte så värst. Parkouren var häftig ett tag men blev fort gammalt, sprang mest på gatorna efter ett tag. Likaså att bli jagad av volatiles varenda natt blev fort segt och ledsamt, var väl intressant någon natt. Storyn var lika dålig som Dead Island.

Miljöerna och stämningen var roligare i Dead Island i mitt tycke, vapnen och craftingen också.

Medlem

med tanke på hur mycket tid som lagts på detta, håller jag tummarna(ja jag vet startats om många gånger och bytat utvecklare)

Men kan ju inte se detta som en positiv launch trots det strul dom haft.

ja menar vad är det 8 år sedan snart?

Medlem
Skrivet av m_g_karlsson:

Äntligen! Första var svinkul (vad jag kommer ihåg) och man blev ju ruskigt taggad efter trailern.

Tänkte samma, fan har för mig jag gilla första, var så jäkla längesedan.


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Första spelet var (innan jag körde Dying light) bra.

När jag därefter börja spela Dying Light så var det så mycket i likhet, förbättringar och förnyelser i spelmekanism. (Inte konstigt när det var utvecklat av samma team)

Så om jag hade spelat Dying Light före Dead Island så hade jag tyckt Dead Island var mediokert spel.

Längtar gör jag, gjort sen 2an utannonserades på E3 2014.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Moderator | Testpilot
Skrivet av Fr0gg0.:

Nja, jag själv gillar nog helheten mer i Dead Island faktiskt. Visst, närstridssystemet var mycket bättre i Dying Light, men resten gillade jag inte så värst. Parkouren var häftig ett tag men blev fort gammalt, sprang mest på gatorna efter ett tag. Likaså att bli jagad av volatiles varenda natt blev fort segt och ledsamt, var väl intressant någon natt. Storyn var lika dålig som Dead Island.

Miljöerna och stämningen var roligare i Dead Island i mitt tycke, vapnen och craftingen också.

Jag kan erkänna att all parkour gjorde att man kände sig lite väl säker. Det är coolt, men det är något med att inte lätt kunna ta sig upp på höjder i Dead Island som får det att kännas mer spännande när man blir jagad OCH man faktiskt tar sig till en säker plats.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Som sagt, såg redan bra ut när det visades upp 2014 på Gamescom, men det känns dock lite skrämmande att bilderna är oerhört lika versionen från 2014? Eller vad tycker ni?

ELF
Medlem
Skrivet av PGR1985:

Som sagt, såg redan bra ut när det visades upp 2014 på Gamescom, men det känns dock lite skrämmande att bilderna är oerhört lika versionen från 2014? Eller vad tycker ni?

Nja, jag tycker det passar miljön. Jag känner inte att grafiken måste vara pressad till max i detta.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Testa det gärna igen. Jag tyckte också det var kul när det släpptes men när jag prövade igen var det ingen höjdare.

Då gillade jag Dying Light mer vid en omspelning.

Kan tänka mig att det är ett hyfsat rosa skimmer där ja.
Dock gillade jag Dead Island idén mer. Att det är en vanlig vecka och så "oj alla är zombies"

Inaktiv

Gillade det mycket när jag spelade det, minns jag. Dying Light var oxå väldigt kul. Har tvåan kvar att spela.

Avstängd

Själv gillar man dead island bättre än dying light x)

Medlem
Skrivet av m_g_karlsson:

Äntligen! Första var svinkul (vad jag kommer ihåg) och man blev ju ruskigt taggad efter trailern.

Gillar dying light, kanske bör ge det en chans ?🐷

Avstängd

Det ser inte jättelockande ut dessvärre... omslaget ser förjävla dåligt ut. :/

1
Skriv svar