Släppdatumet för Sonic Frontiers kan ha läckt i marknadsföringsmaterial

Robot
Släppdatumet för Sonic Frontiers kan ha läckt i marknadsföringsmaterial

Och även det faktum att DLC redan planeras.

#Sega, #Sonic-frontiers


Medlem

"hur som helst har studiochefen Takashi Iizuka sagt att de är nöjda med spelet som det är."

Förklarar en del angående tidigare Sonic 3D-spel...

Medlem

Kul med levande 3D värld. Gillar inte platta 2D världar. Tycker spelet ser intressant ut.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Nu ser inte 3D världen så levande ut, tar hällre en bra 2D värld.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

It's not a lake, it's an ocean

Det vi sett hittills liknar en tech-demo och känns inte ett dugg Sonic, förutom när man går in i "cyber space" och kör mer traditionella banor. Jag tillhör det lilla fåtal som tyckte att Sonic Forces hade potential och inte enbart var skräp (soundtracket var bra, bossarna överraskande roliga och vissa banor faktiskt bra). Men nu verkar Sonic Team ha bytt fokus helt. Det kan bli allt från helt OK till fullständig katastrof att döma av det lilla vi fått se hittills.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Avstängd

Försiktigt pessimistisk kring det här. Det ser verkligen inte bra ut.

1
Skriv svar