Kena: Bridge of Spirits släpps på Steam nästa månad

Robot
Kena: Bridge of Spirits släpps på Steam nästa månad

…tillsammans med en stor uppdatering som släpps samma dag.

#Kena-Bridge-of-spirits


Medlem
Skribent
Skrivet av BeardedRobot:

japp, såg mitt misstag i samband med att jag postade. Är fixat nu

Tack för att du har ögonen med dig i alla fall


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Jag har varit sugen på att spela om det här, så denna nyhet passar mig ypperligt!


signatur

Konsolgubbe

Skribent
Skrivet av Tubb3:

Jag har varit sugen på att spela om det här, så denna nyhet passar mig ypperligt!

Tänkte själv skaffa det.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Tänkte själv skaffa det.

Gör det! Absolut inte det bästa spelet som finns, men det är väldigt charmigt.


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Har dom fixat så man kan skippa animationer och keffa cinematics? Slutade lita efter par timmar för störde mig alldeles för mycket på onödiga pauser

Medlem

Har haft ögonen på det länge, när det nu re-releasas på min födelsedag måste jag ju nästan skaffa det. Tack på förhand vampis.

Medlem

Stor uppdatering = mer content? Undrar en som varvat det på ps5 redan.

Medlem
Skrivet av Nimin:

Stor uppdatering = mer content? Undrar en som varvat det på ps5 redan.

https://blog.playstation.com/2022/08/19/details-revealed-for-...

New game+ och lite annat.

Medlem

Tack. Såg på IGN också.

"The game will receive a free Anniversary Update on September 27, which includes New Game+, Charmstones, Spirit Guide Trials, Kena Outfits, accessibility features. On the same day, the game will get a Steam release, having previously been an Epic Games Store PC exclusive."

Medlem

Kanske dags att ge detta en chans då


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Inte tillräckligt mer content på PS5 för att få mig att spela om det. Tyckte spelet var kul men inget som jag kommer att spela om någonsin tror jag

Medlem

Otroligt vackert spel

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Inte tillräckligt mer content på PS5 för att få mig att spela om det. Tyckte spelet var kul men inget som jag kommer att spela om någonsin tror jag

Jag tänkte samma sak när jag la ner kontrollen efter första genomspelningen, men då spelet är relativt kort passar en snabb genomspelning ganska bra mellan andra, större, spel.


signatur

Konsolgubbe

Medlem

Mycket trevligt spel. Sista bossen var ju lite väl cheap men annars så var spelet bra, roligt och tänkvärt.

1
Skriv svar