Trailer för Helldivers 2 läcker i förtid

Robot
Trailer för Helldivers 2 läcker i förtid

Sony skickade dock ett gäng Marios som snabbt kunde stoppa läckan.

#Arrowhead, #Helldiver


Medlem

Det släpptes även till Steam, 2015.

Medlem

Härligt! Älskade första, så det skulle sitta fint med en uppföljare.


signatur
Medlem

Det blev ju nästan bekräftat i en nyhetstråd här på FZ.

https://www.fz.se/forum/trad/446238-playstation-5-reklam-kan-...

Medlem

Härligt, såg en första glimt 3 år sen och det såg bra ut då redan
Aldrig haft så svårt i hela mitt liv att hålla tyst om nåt... suger på hålla hemligheter.

Medlem

Peppigt värre

Medlem

Kan ju även tipsa om att Helldivers finns på steam.
Köpte kompletta för typ 50 spänn för ett halvår sedan.
riktigt kul, men lite för inzoomat. Man ser för lite på 3-4 pers.

Medlem
Skrivet av Phyrino:

Kan ju även tipsa om att Helldivers finns på steam.
Köpte kompletta för typ 50 spänn för ett halvår sedan.
riktigt kul, men lite för inzoomat. Man ser för lite på 3-4 pers.

Det går ifs att säga om rätt många spel man spelar med liknande perspektiv. Det hör dock spelet till att det var så inzoomat skulle jag gissa då det blir mer kaos och stress då, speciellt med att man måste trycka olika knappar för att få fram olika gadgets och vapen som man tog med sig eller utföra uppdrag etc.
Jag är väldigt nyfiken på hur de ska få in den stressen i ett spel i tredje person utan att bara t.ex. göra att det kommer massa fiender konstant, för den formen av artificiell svårighet tycker jag är värre än fiender som tål 50 magasin från ett vapen. Det är dock min personliga åsikt om hur utvecklare gör spel svårare.

Medlem

Helldivers var ju ett riktigt bra spel... men det primära kampanj läget förstörde spelet för mig. Att kampanjen fortsatte ju pågå oavsätt om man spelade eller inte, utan att framstegen styrdes av alla som spelade spelet. Så man viste aldrig var i "kriget" man hoppade in när man ville spela det. Kunde vara sista banorna helt plötsligt utan att man gjort något.

Så den där Galactic Campaign var inget vidare, men spelet i sig var fantastiskt.

Medlem

Oh, nice.
Hoppas det blir lika kul som det första, fast med mycket tweaks och quality of life uppdateringar som gör det ännu bättre

Medlem

Undrar om Sony kommer köpa Arrowhead om det går bra med uppföljaren, eller om de redan försökt kanske...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

SoL
Medlem

Fan va kul! Har spelat första en hel del. Man sitter på helspänn när det är som röjigast o du ska slå in den där jäkla kombinationen för att spawana in dina medspelare

Skribent
Skrivet av SoL:

Fan va kul! Har spelat första en hel del. Man sitter på helspänn när det är som röjigast o du ska slå in den där jäkla kombinationen för att spawana in dina medspelare

Skrattade så jag tjöt när skeppet kom för pick up och lyckades landa på ALLA mina kompanjoner så de blev blodmos. haha


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Spelet släpptes på Steam vet inte vad artikelskaparen snackar om. Hoppas 2an kommer till PC också

Medlem

Första HellDivers känns lite som en parodi på StarShip Troopers i många avseenden, riktigt härligt spel måste jag säga. Hoppas tvåan är sig lik, det får gärna vara ännu köttigare samtidigt som man spelar på humor.

Medlem

Är det Magicka gänget? Vi får se om det är samma rappakalja från karaktärerna här också då

Medlem

Ettan var riktigt trevlig och jag ser helt klart fram emot detta!
Nu vill jag att housemarque går ut med ett dead nation 2 med!

Medlem

la flera hundra timmar på första spelet! galet kul


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Hell yes! Hoppas bara de.släpper det på PC med, kommer inte köpa PS5 bara för detta, även om jag verkligen tok-älskade det första spelet.

1
Skriv svar