Sagolikt vackra Black Myth: Wukong får massor av nytt videomaterial

Robot
Sagolikt vackra Black Myth: Wukong får massor av nytt videomaterial

Bossar, resurssamlande och kanske en hårig, tjurig spindel.

#Black-myth-wukong, #Game-science, #nyhetstips


Medlem

Ser faktiskt svincoolt ut ju! Hoppas det kommer till PS5

Medlem

Varför inte fler kommentarer? Det ser ju sjukt snyggt ut och verkar vara ganska bra Soulsspel.

Är dock rädd att detta spel kommer ta lång tid än innan det kommer ut, och därför inte kommer upplevas särskilt grafiskt revolutionerande längre när det väl släpps.


signatur

Memento Mori

Avstängd
Skrivet av Slimebeast:

Varför inte fler kommentarer? Det ser ju sjukt snyggt ut och verkar vara ganska bra Soulsspel.

Är dock rädd att detta spel kommer ta lång tid än innan det kommer ut, och därför inte kommer upplevas särskilt grafiskt revolutionerande längre när det väl släpps.

Jag skulle tippa på att folk inklusive jag själv inte tar detta spel på allvar då man även ska kränga det till PS4.

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Varför inte fler kommentarer? Det ser ju sjukt snyggt ut och verkar vara ganska bra Soulsspel.

Är dock rädd att detta spel kommer ta lång tid än innan det kommer ut, och därför inte kommer upplevas särskilt grafiskt revolutionerande längre när det väl släpps.

Ja det är ju "snyggt" men inte överväldigande liksom. Det ser bra ut men behöver poleras en hel del. Finns andra spel som är mer estetiskt tilltalande tycker jag ju personligen än det här.

Medlem
Skrivet av FPSJonna:

Jag skulle tippa på att folk inklusive jag själv inte tar detta spel på allvar då man även ska kränga det till PS4.

Oj då. Men tror du inte de backat från den planen när de bytte till Unreal engine 5?

Helt värdelöst annars ju, att försöka göra lastgenversion på så modern grafik! Drar ju ner hela alltet.


signatur

Memento Mori

Medlem

Souls-spel.zzzzzzzz

Avstängd

Tycker det mer ser ut som ett teknikdemo än ett riktigt spel.

Det som tilltalar mig med Dark Souls(speciellt första som är min favorit) är att utforska en magisk och förunderlig värld där man själv måste lista ut hur världen fungerar, hur allt hänger ihop och hur man kommer vidare. Alla spelsystem och karaktärer är integrerade i världen och beroende på vilka man pratar med, vad man gör och vad man hittar så händer det olika grejer och man kanske låser upp delar av spelet man aldrig skulle sett annars o.s.v.

Sen alla olika slags utrustning, magier, covenants, co-op, invasioner. Finns så mycket innehåll.

Detta ser mer ut som att någon byggt ett landskap i Unreal Engine och sen går man runt till olika monster och slår på dem med en pinne.
Ser inte jätteintressant ut.

Inget spel klarar sig genom pöbeln enbart baserat på sina bossar . . . Vem försöker jag lura


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar