Senaste spelet du klarade?

Gen
Medlem

Terminator : Resistance

Okej spel med definitiv "Terminator" känsla samt många trevliga referenser till de båda filmerna. Slutet var också väldigt bra. Sen är det inget speciellt i grafikväg, ljud eller animationer men så är det inget AAA spel heller.

Medlem

Life is strange: Before the storm Remastered.

Platinum på PS5.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Guardians Of The Galaxy.

En mysig upplevelse, skönt gameplay och juste story, rekommenderas.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

What Remains of Edith Finch & Twelve Minutes igår (båda lämnar snart Game Pass)


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Skaffade bundeln för Resident Evil på Humblebundle, då jag själv aldrig klarade ut de tidigare RE när de släpptes och var endast med när en vän körde igenom RE4, så har nyligen kört igenom RE:0, RE HD, RE 3 remake och RE: Revelations och är på väg igenom Revelations 2 därefter RE4 sedan kanske RE7


signatur

Requiēscat in pāce ~

Medlem

Cyberpunk 2077. And I loved it!

Medlem

Sniper elite 5 men dock inte dlcna.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Dark Souls - trots över tio år på nacken lyckades spelet trollbinda mig från början till slut genom dess briljanta gameplayloop och fascinerande skildring av en spelvärld. För mig är gameplay absolut viktigast för att hålla mitt intresse hela vägen ut, och i denna kategori finns få rivaler som är så flitiga på att hålla spelaren på tårna som Dark Souls.

Medlem

Cyberpunk, bra skit !

Medlem

The Warriors 👌

Medlem
Medlem

Tiny Tina's wonderlands - ja en kul looterskjutare ,storyn är inte nåt att kasta guldiga D20r åt för ja det handlar alltid om loot i Borderlands spelen, men ja lite skoj med att man kan bestämma sina egna hjälte poäng o sånt. Sen var fiende variationen ganska meh tyvärr men ja man har kul när man kör det sen blir det förstås roligare med folk. Dom bytte ut kanoner med explosiva atomskott(se Borderlands 3) till pilar. Men ja rätt bra spel

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Assassins creed Rogue.

Hade inte alls roligt i detta spelet faktiskt, trots att jag älskade Black Flag.

tråkigaste Creed-spelet näst efter 3an.

Det var värre än AC Syndicate? Spelade färdigt det i veckan. Så mycket grind och irriterande karaktärer.
Jag får väl ge mig på Rogue igen ändå.


signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

SIFU och Brothers - A Tale of Two Sons
spelade båda samtidigt för att inte bli galen på svårighetsgraden på SIFU

Medlem

Åh herre, det var längesen, jag är extremt kräsen med mina singleplayerspel, spelar sällan ut dom flesta jag spelar, det senaste jag spelade ut helt och hållet måste ha varit Wasteland 3, det var för två år sedan, haha.

Medlem

Stray


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Ghost of Tsushima via PS+ extra. Kul spel! Utmanande svärdfighter och fantastiskt vackra omgivningar. Häst som transportmedel i spel är ju kung!

Medlem

Horizon: Forbidden West, men har fortfarande massa sidequests kvar att göra


signatur

The last metroid is in captivity, the galaxy is at peace!

One
Medlem

The artful escape. Skitball spel 🤟

Medlem

Avslutade Stray igår. Helt OK.


signatur

I drank what?

Medlem

Darksiders 3 - Tyvärr ett ganska stort steg ner från ettan och tvåan. Led svårt av försöken att kopiera dark souls.

Medlem

Diablo 2: Resurrected, mycket trevlig genomspelning! Snart även klarat av Hell!


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Skribent

Bear and Breakfast. Väldigt trevligt litet spel som varmt rekommenderas.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

FM-guru
F.d. Sisyr

As Dusk Falls. Småtrevlig VN som är tjusig visuellt och erbjuder en hel del C&C men dras ned lite av ett sisådär manus, QTE och mestadels ointressanta karaktärer. Vid sidan om Jay (som tyvärr är en huvudkaraktär) är det dock överlag välspelade sådana.

Medlem

oj det var ett tag sen nu, subnautica kanske? snart spiderman iaf, det är helskönt


signatur

//monster

One
Medlem
Skrivet av Gen:

Terminator : Resistance

Okej spel med definitiv "Terminator" känsla samt många trevliga referenser till de båda filmerna. Slutet var också väldigt bra. Sen är det inget speciellt i grafikväg, ljud eller animationer men så är det inget AAA spel heller.

Fint som snus! Hoppas de hittar till en prenuminations tjänst snart!
AAA är överskattad, ibland blir det fan bättre om det har en lite B aura kring sig 😁

Medlem

Stray en trevlig och rätt så snabbt spel att klara. Och jag är redan nu sugen på att spela spelet igen någon gång och kanske ta fler troféer. Brukar oftast fastna i spel eller spela spel som aldrig har ett slut. Så det var riktigt skönt att spela igenom ett spel för en gångs skull.

Medlem

Ghost of Tsushima, klockrent spel från start till slut.
Dock tyckte jag DLC-ön var lite halvtafflig och jobbig.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Yoku’s Island Express på Switch. Mycket bra.

Chefredaktör

Brukar överlag ha svårt att spela spel hela vägen till slutet. Det kommer ständigt nya spel som lockar.
Sedan dras jag också till spel "utan slut"
Men det jag klarade nyss var "Backpack Hero", vilket inte var så svårt då det är ganska litet...

Skriv svar