Dead Island 2 - blodig gameplay-premiär och releasedatum (äntligen!)

Robot
Dead Island 2 - blodig gameplay-premiär och releasedatum (äntligen!)

Inte för känsliga - det är brutalt blodigt.

#dead-island-2, #gamescom, #releaselistan


Medlem

Ser inte helt tokigt ut.

Medlem

Blir sällan hypad numera men av någon anledning känner jag stort ha-begär här. Minns att jag kände likadant inför originalet i och för sig, men det var tyvärr inget bra spel i mina ögon.

Kanske denna gång?

Geeks Gaming

Visste inte Lenny Kravitz va in inblandad.

Hoppas dock de inte är som ettan. Va ett riktigt dåligt spel i min mening XD

Medlem

Äntligen, som jag har väntat!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

FM-guru
F.d. Sisyr

Såg oväntat kul ut, och hoppas så blir fallet!

Medlem

Gameplay såg roligt ut ändå, hoppas inte det förstörs av buggar.

Gnällkuk

Försiktigt positiv, men det var jag ju å andra sidan varit förr och blivit gruvligt besviken...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser riktigt bra ut! Gillade första riktigt mycket. Stämningen i det var på något sätt mycket bättre än Dying Light.
Lite trist bara att det kommer till Epic först. Lär väl som vanligt bli ett års väntan tills det kommer på Steam.

Avstängd

Nice, ser fram emot detta!

Medlem

Första spelet var ju inte direkt något att hänga i julgranen och konstigt att detta varit så mycket snack om. Dying Light 1 o 2 är ju ljusår bättre imao.

Medlem

När jag såg trailern tänkte jag.....

Cirkel, cirkel, cirkel, trekant, fyrkant, X, cirkel, trekant, fyrkant....

Ni som vet ni vet

Medlem

Såg bra ut
MEN, EGS exklusivt


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Såg bra ut
MEN, EGS exklusivt

men suck... ja inte kul

Medlem

Perkele med EPiC exklusiviteten. O detta är ett first person spel så det blir inget PlayStation 5 köp då jag måste lira såna spel med mus & KB. Den här gången ska jag fan vänta tills Steam releasen kommer. Har ju dubbletter av EPiC exklusiva spel som jag sedan måste köpa igen på Steam när de äntligen släpps dit. Det blir dyrt att vara kräsen o crazy.

Deep Silver kan gå o hoppa in the fuQQin lake. Här borde ju Embracer gå in o sätta ner foten o släppa på alla plattformar samtidigt. De har ju så mycket cash så inte fan behöver de dessa EPiC pay-outs.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Nog ser det allt ut som dead island iallafall i gameplayet! Hoppas hoppas det blir "färdigt" till spelsläppet!

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Visste inte Lenny Kravitz va in inblandad.

Hoppas dock de inte är som ettan. Va ett riktigt dåligt spel i min mening XD

Oslipat och lite buggigt, men för 13-åriga jag som spelade igenom storyn med polarna så var det grymt skoj

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Perkele med EPiC exklusiviteten. O detta är ett first person spel så det blir inget PlayStation 5 köp då jag måste lira såna spel med mus & KB. Den här gången ska jag fan vänta tills Steam releasen kommer. Har ju dubbletter av EPiC exklusiva spel som jag sedan måste köpa igen på Steam när de äntligen släpps dit. Det blir dyrt att vara kräsen o crazy.

Deep Silver kan gå o hoppa in the fuQQin lake. Här borde ju Embracer gå in o sätta ner foten o släppa på alla plattformar samtidigt. De har ju så mycket cash så inte fan behöver de dessa EPiC pay-outs.

Varför dubbelköpa?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Ok detta såg ju underhållande ut. Hoppas Tarantino-humorn lyckas förgylla upplevelsen hela vägen igenom!
Zombiespel har aldrig riktigt lockat (bortsett från TLOU) men detta verkar nypa på helt rätt område

Medlem

https://www.thurrott.com/games/271232/alexa-game-control-comi...

Kan ju bli spännande funktion, något jag aldrig skulle testa because fuck amazon.

Medlem

Nej är det Epic exklusivt? FU på det då blir det inget.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

ELF
Medlem

Får starka Dead Island 1 vibbar vilket är starkt positivt. Gillade verkligen första spelet.
Kul att fler devs dessutom vågar stå emot Steams exklusivitet.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Precis !
Skrivet av kebbe:

Gameplay såg roligt ut ändå, hoppas inte det förstörs av buggar.

Förhoppningsvis mer välskött än Dying Bug 2

Medlem
Skrivet av ELF:

Får starka Dead Island 1 vibbar vilket är starkt positivt. Gillade verkligen första spelet.
Kul att fler devs dessutom vågar stå emot Steams exklusivitet.

Steams exklusivitet..? Lmao

Medlem

Några bilder de släppt från spelet

Medlem

Nu är det visserligen en annan studio, men samma utgivare Deep Silver. Med tanke på att de nyss släppte ett rätt risigt Saints Row har jag inte höga förhoppningar på att detta ska hålla hög kvalite. Men det vore helt ok att ha fel, får hoppas det är en bra release.

Medlem
Skrivet av Molotov:

Varför dubbelköpa?

Hehe, im insane. Vill ha allt samlat i mitt Steam bibliotek med alla original funktioner.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Orka logga in på YT

Medlem
Skrivet av Ender:

Orka logga in på YT

Gamespot icke-censurerade
CG
https://www.youtube.com/watch?v=u6Qypoo0a8w
Gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=7OaKFPh2rGg

Medlem
Skrivet av Ender:

Orka logga in på YT

Kolla upp "Age Restriction Bypass for YouTube" tillägget. du kan tacka mig sen.

12
Skriv svar