Hideo Kojima har utannonserat ... en podcast

Robot
Hideo Kojima har utannonserat ... en podcast

Men säger även att han jobbar på flera spel.

#Hideo-kojima, #Kojima-productions


Medlem

Känner mig fan kär när jag tänker på Death Stranding 2 finns nog inget i hela världen jag vill ha mer än det!
"I hjärtat finns ett rum
som bara är för dig.
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig.
I mörker och i ljus
Death Stranding jag ser.
Ur minnet tar jag fram
de bilder på dig och ler.
Men bland allt du är för mig
finns något svårt att bära
– min längtan efter dig
när jag inte har dig nära."

Medlem

Kodjima och Geoff Keighley är enligt mig spelindustrins 2 mest självgoda personerna.
Så sjukt osköna och överskattade också.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Kodjima och Geoff Keighley är enligt mig spelindustrins 2 mest självgoda personerna.
Så sjukt osköna och överskattade också.

Börjar bli lite töntigt hur han om och om igen försöker att hålla sig relevant utan att ha något vettigt att utannonsera, tror inte det var många på Opening Night Live som faktiskt brydde sig om detta. Självgod är nog rätt ord.

Keighley är dock en mysfarbror tycker jag, och jag har alltid hållit honom högt inom speljournalistikens värld.

Medlem

DS 2 plz 😩 vandra i öken miljö o mer skog etc hade varit nåt. Fasen va ja älskar de harmoniska spelet. Spelat ut de 4 gånger.

Medlem

Revolver Ocelot podcast 💪

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Börjar bli lite töntigt hur han om och om igen försöker att hålla sig relevant utan att ha något vettigt att utannonsera, tror inte det var många på Opening Night Live som faktiskt brydde sig om detta. Självgod är nog rätt ord.

Keighley är dock en mysfarbror tycker jag, och jag har alltid hållit honom högt inom speljournalistikens värld.

Metal Gear Solid i all ära men ja, Hidde borde tagga ned lite kan jag också tycka hehe. Som du säger, det var nog inte många som blev så taggade på att höra om en podcast under Gamescom, ungefär lika intressant som bilen som visades.(Nåja, lite mer intressant kanske det var).

Keighley har ändå gjort lite för att hålla igång event och streams, vilket jag uppskattar. Även om det inte alltid blir megabra så.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Deekar:

Kodjima och Geoff Keighley är enligt mig spelindustrins 2 mest självgoda personerna.
Så sjukt osköna och överskattade också.

Definitivt. Kojima är fan störra narcissist än Trump och det säger väl det mesta.

Medlem

The Hideo Kojima Experience

1
Skriv svar