Här är lanseringstrailern för The Last of Us Part I

Robot
Här är lanseringstrailern för The Last of Us Part I

Lika brutalt och vackert som vi minns det.

#Naughty-dog, #The-last-of-us-part-1


Medlem

Svinfett! Ser ju mycket bättre ut än remastered versionen som släpptes i början av PS4 gen. Detta är ett givet köp för mig. Älskar Last of Us!!

Medlem

Ååååhh till PC också <3
Längtar! Trånar!

Medlem

Ett av mina favoritspel. Blir att vänta tills PC versionen kommer ut innan jag kör om det dock.

Inaktiv

De vred bara på kameran när man har kontroll vid ett tillfälle under trailern

Medlem

Verkar som de gjort ett bra jobb med den här. Ser fram emot PC releasen som ryktas vara "inte allt för lång tid efter PS5"


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Ser riktigt bra ut, blir ett köp till PS5 inom kort.

Ser ut som ett helt annat spel än det man spelade första gången.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kommer antagligen att köpa spelet även om jag tycker att priset är lite högt. Så är skins priset till Apex och Fortnight 100x värre. Spelet kommer garanterat(nästan 100% säker) att bli "grattis" i framtiden(ps+ och liknande). För dom som tänker vänta några år. Eller åtminstone att sjunka till ett trevligare pris runt 4-300 kronor rätt så snabbt. Blir inte jätte förvånad om priset ligger runt 500 redan under mellandagarna.

Medlem

Blir ett givet köp!...När priset gått ner lite.

KoP
Medlem

Givet köp för dom som inte har spelat det ännu.

It's not a lake, it's an ocean

Ser väldigt fint ut. Men jag köper inte detta för tredje gången, har redan lagt ut nog med pengar på The Last of Us I-II med special editions och collector's editions genom åren för att det ska kännas motiverat att punga ut med 700 spänn på ett spel jag spelat igenom flera gånger. Men jag lär köpa detta när det sjunkit rejält i pris.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Men jag köper inte detta för tredje gången {. . .} Men jag lär köpa detta när det sjunkit rejält i pris.

Det är ett så fantastiskt spel att du börjar tina upp och vänja dig vid tanken att köpa det redan inom samma inlägg 😃

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Petro:

Det är ett så fantastiskt spel att du börjar tina upp och vänja dig vid tanken att köpa det redan inom samma inlägg 😃

Det är ett fantastiskt spel, på topp 3 under de 30 år jag spelat TV-spel. Men jag har som sagt spelat det förr, och prislappen avskräcker verkligen den här gången. Hade de lagt sig på 399 kr hade jag nog inte tvekat.

En annan aspekt är att uppföljarens narrativa prolaps förmodligen har förstört lite av det första spelet för mig, så jag vet inte riktigt hur jag kommer uppleva spelet post-TLOU2. Kanske bättre att hålla fast vid känslan och minnena jag har av TLOU...


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Ser så jävla mycket fram emot att spela detta till PC. Har bara spelat det en gång på PS3 för flera år sedan och som väldigt oerfaren konsolspelare fick jag inte riktigt upplevelsen fullt ut (hade väldigt svårt med styrningen). Att få uppleva spelet igen med förbättrad grafik och (för mig) förbättrade kontroller lär bli riktigt fint. Hoppas att 2an kommer till PC så småningom också.

Medlem

Skippar detta helt. Har både original och remastern. Köper inte en tredje gång. Speciellt inte efter hela TLoU2 debaklet.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Det är ett fantastiskt spel, på topp 3 under de 30 år jag spelat TV-spel. Men jag har som sagt spelat det förr, och prislappen avskräcker verkligen den här gången. Hade de lagt sig på 399 kr hade jag nog inte tvekat.

En annan aspekt är att uppföljarens narrativa prolaps förmodligen har förstört lite av det första spelet för mig, så jag vet inte riktigt hur jag kommer uppleva spelet post-TLOU2. Kanske bättre att hålla fast vid känslan och minnena jag har av TLOU...

Jag håller med om att det är fantastiskt. Jag kommer köpa den nya versionen också, men definitivt inte vid release.

Sen får man absolut tycka vad man vill om TLOU2. Det verkar verkligen ha varit en vattendelare. Även om jag önskar att vissa delar av handlingen skulle utspelat sig annorlunda tycker jag ändå om den. Fantastiskt spel i min mening, även om det inte nådde riktigt upp till sin föregångare 🙂

Medlem
Skrivet av John7612:

Blir ett givet köp!...När priset gått ner lite.

Tänkte vänta ett tag men såg igår kväll att amazon.se hade förbokning uppe för 599:- (100:- lägre jämfört med andra aktörer på marknaden) och om du handlar via deras app på mobilen så kan du få ytterligare rabatt på 100:- på första köpet.

Så 499:- allt som allt är inga jättepengar mot det ockerpris som begärs för den digitala versionen

Medlem
Skrivet av ninjalulz:

Tänkte vänta ett tag men såg igår kväll att amazon.se hade förbokning uppe för 599:- (100:- lägre jämfört med andra aktörer på marknaden) och om du handlar via deras app på mobilen så kan du få ytterligare rabatt på 100:- på första köpet.

Så 499:- allt som allt är inga jättepengar mot det ockerpris som begärs för den digitala versionen

Sweet. Dock går det inte att förboka i just appen, så det sket sig ju.

Amazon beräknas dessutom leverans 12/9. Jesus.

Medlem
Skrivet av bogani:

Sweet. Dock går det inte att förboka i just appen, så det sket sig ju.

Amazon beräknas dessutom leverans 12/9. Jesus.

Fungerade utmärkt för mig tidigare via appen, kanske är något tillfälligt..

Är osäker om det var samma datum igår men förhoppningsvis är de lite snabbare än så med leverans

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Petro:

Jag håller med om att det är fantastiskt. Jag kommer köpa den nya versionen också, men definitivt inte vid release.

Sen får man absolut tycka vad man vill om TLOU2. Det verkar verkligen ha varit en vattendelare. Även om jag önskar att vissa delar av handlingen skulle utspelat sig annorlunda tycker jag ändå om den. Fantastiskt spel i min mening, även om det inte nådde riktigt upp till sin föregångare 🙂

Ja, verkligen en vattendelare. Jag hade starka synpunkter på vilken väg ND valde att ta berättelsen. Men ett tekniskt mästerverk är det onekligen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Petro:

Jag håller med om att det är fantastiskt. Jag kommer köpa den nya versionen också, men definitivt inte vid release.

Sen får man absolut tycka vad man vill om TLOU2. Det verkar verkligen ha varit en vattendelare. Även om jag önskar att vissa delar av handlingen skulle utspelat sig annorlunda tycker jag ändå om den. Fantastiskt spel i min mening, även om det inte nådde riktigt upp till sin föregångare 🙂

Vi väntade inte i 7 år för att se Joel golfklubbad i huvudet och sen få spela halva spelet som någon randoms dotter.

5/5 GOTY btw.

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Det är ett fantastiskt spel, på topp 3 under de 30 år jag spelat TV-spel. Men jag har som sagt spelat det förr, och prislappen avskräcker verkligen den här gången. Hade de lagt sig på 399 kr hade jag nog inte tvekat.

En annan aspekt är att uppföljarens narrativa prolaps förmodligen har förstört lite av det första spelet för mig, så jag vet inte riktigt hur jag kommer uppleva spelet post-TLOU2. Kanske bättre att hålla fast vid känslan och minnena jag har av TLOU...

Håller med om allt. 👍

1
Skriv svar