Forspoken bjuder på en 10 minuter lång gameplay-genomgång

Robot
Forspoken bjuder på en 10 minuter lång gameplay-genomgång
Medlem

Blev lite mer sugen på spelet men behöver en konsol eller dator som pallar med det först. Det lär ta ett tag.

Samtidigt så förstår man varför de inte visat upp stadsdelarna med de boende tidigare. Det såg jädrigt stelt ut.

Men! Jag får ändå medge att jag tror striderna kan bli en överraskande bra del av spelet. Vad jag kunde se så såg världen mindre ut än jag befarade tidigare också, i alla fall lagom nog så man kan njuta av sin parkour medan man tar sig till nästa destination.

Nu är jag lite mer hajp än jag var tidigare.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Spelet i sig tilltalar inte mig så kommer inte bli något köp men jag måste säga att effekterna, magierna, färgerna och alla små partiklar som flyger omkring är ju enastående vackert! Ögongodis till max!

Skribent

Jag blev faktiskt lite taggad av den här videon, efter att ha känt mig helt likgiltig inför spelets andra trailers.

Medlem

Kändes som en blandning av HZD och Spider-Man. Denna trailern ser betydligt intressantare ut än tidigare trailers. Blev lite sugen.

Medlem
Skrivet av Jonny Myrén:

Jag blev faktiskt lite taggad av den här videon, efter att ha känt mig helt likgiltig inför spelets andra trailers.

Samma här! Parkouren och combaten såg riktigt roligt ut


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Skulle inte betala 800 för detta spel tyvärr

ZF
Medlem

"Därefter vankas det strider, och spelet ska ha fler än 100 olika magier och förmågor som vi kan kombinera på olika sätt."

Kommer säkert bli som med Elden Souls och allt annat ändå. När jag väl hittat katanan så undrar jag vad allt annat skrot skulle vara bra till.

Moderator

Ser spännande ut! Vill definitivt prova det.

1
Skriv svar