The Dark Pictures: The Devil in Me skrämmer oss i novembermörkret

Robot
The Dark Pictures: The Devil in Me skrämmer oss i novembermörkret
Medlem

Gjutet köp. De andra är mysiga skräck lir.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Har inte kört något spel i den serien men jag gillade Until Dawn och The Quarry. Blir nog att införskaffa Man of Medan snart.

One
Medlem
Skrivet av Påskmust:

Har inte kört något spel i den serien men jag gillade Until Dawn och The Quarry. Blir nog att införskaffa Man of Medan snart.

Mjo det går inte riktigt att jämföra om du precis kört until dawn och the quarry som båda är top notch.
Dock är det korta sköna spel och man känner inte att man slösat tid, men det är markant skillnad på denna serie men jag skulle inte be dig att avstå

1
Skriv svar