Spana in Medal of Honor

Robot
Medlem
Spana in Medal of Honor

Fick rysningar!

Medlem

Verkar lagom ballt Undrar om det är både klipp från SP och MP, någon som vet?

Inaktiv

Det här verkar definitivt värt att hålla ögonen på!


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Inaktiv

Fick också rysningar, FY FAN!!!
Welcome back medal of honor !

Medlem

Ser inte så pjåkigt ut faktiskt:)

Medlem

Verkar småtufft.

Medlem

Ser ju mycket snyggare ut än MW2. Hoppas det har roligare mp också...


signatur

Kanelbulle

Medlem

Alltså jävlar om det verkligen ser ut som det gör när han skjuter i helikoptern in-game, ruggigt snyggt

Medlem
Skrivet av Busfabriken:

Ser ju mycket snyggare ut än MW2. Hoppas det har roligare mp också...

Med tanke på att Dice utvecklar MP-delen så blir MP utan tvekan bättre än MW2.

Såg jävligt intressant ut att flyga helikopter

Medlem

Men kommer det inte bli lite underligt att att MP har Frostbite? Typ, väggar och hus går sönder i MP men int i SP?

Inaktiv

Hela temat känns lite uttjatat. Först MW2 , BC2 och nu det här. Blir lixom lite kaka på kaka. Ungefär som i början på 2000-talet när varje FPS utspelade sig under VKII.


signatur

War never changes.

Medlem

Det där ser ut som MW3 seriöst

Medlem

Fan vad snyggt! Ser mer normalt ut än i Bfbc2, och riktigt riktigt snyggt.


signatur

The King is Back

Medlem

Ännu ett hårt scriptat extremt linjärt fps zzzzzzzzzzzz För att följa mallen till 100% så ska man väl döda onda ryssar och/eller muslimer.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av CaaL:

Verkar lagom ballt Undrar om det är både klipp från SP och MP, någon som vet?

Nej det är bara SP, multiplayerdelen körs med frostbite engine, så det skulle man ha märkt:P


signatur

cags

Medlem

Blir så najss detta.

Medlem

Ser bra ut, men så trisst att det kommer spelas precis som en miljon tidigare FPSare. Hade varit trevligare om de hade introducerat nånting nytt eller annorlunda. Kanske lite squad-tactics eller att storyn branchas ut och man kan få olika slut.

Medlem

shit:) gillade medal of honor airborne detta verkar ju bli mkt bättre!kanske till och med bättre än cod...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Gillar att huvudkaraktärerna inte är amerikaner för första gången någonsin i ett sånt här spel.

Medlem

oj det här va snyggt.

Medlem
Skrivet av RozZy:

Gillar att huvudkaraktärerna inte är amerikaner för första gången någonsin i ett sånt här spel.

Va? De är väl amerikaner allihopa, såvitt jag vet. De skäggiga turbanklädda "hjältarna" mot slutet är ju också amerikanska special forces, fast klädda för att smälta in bland befolkningen, och de kan språket.

Medlem

"We are experts in the application of violence"

Nice


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Wartex:

Ser bra ut, men så trisst att det kommer spelas precis som en miljon tidigare FPSare. Hade varit trevligare om de hade introducerat nånting nytt eller annorlunda. Kanske lite squad-tactics eller att storyn branchas ut och man kan få olika slut.

Dessa funktioner du kallar nya har hittats i diverse FPS sen '00.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ne, jag undrar vad som kommer att skilja detta från MW2 eller BC2. Om det inte lägger något speciellt på bordet så är det inte mycket att ha i min mening.

Medlem

Vart är den exploderande stolen? Såg bara en man som exploderade i en stol.

Medlem
Skrivet av Muppen:

Ne, jag undrar vad som kommer att skilja detta från MW2 eller BC2. Om det inte lägger något speciellt på bordet så är det inte mycket att ha i min mening.

Inte mycket som skiljer MW2 från MW1 eller BC2 från BC1.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Inte mycket som skiljer MW2 från MW1 eller BC2 från BC1.

Det är ju hur stor skillnad som helst mellan BC1 och BC2.
BC2 Finns ju till DATOR!


signatur

Öl löser inga problem, men det gör heller inte mjölk :)

Inaktiv

Ser helt ok ut grafiskt. Det enda som haltar är UT-motorns ansiktsmodeller.

Det här är ju EA så det kanske är för mycket begärt att önska sig en bra armory i multiplayerdelen. Jag verkligen hatar att navigera i MW2 och deras konsollmenyer. Vill ha något som i de äldre rainbow six/ghost recon där man kan kitta upp sina gubbar vilka man ser i helfigur, bläddra, dra och släppa utrustning istället för att rota fram och tillbaka i menyer som ett spärrmongo.

klick

Ungefär så.

Alltid roligt att kunna göra sina sodlater personligare och unika. i mw2 finns ju alla dessa callsigns och titles men utseendet på soldater och uniformer går inte att påverka. synd.

Meeeeeeeeeeer prylar och vapen. Snåla inte. Det ska finnas fler olika slags sikten till bössorna. Fan stödben och...och sånt. Pimpa!

Gällande singelplayer hoppas jag slippa skjuta ner horder av talibaner som anfaller på ryskt manér. Det blir lite för mycket tivoli-shooter då. Störande är också att fiendens antal aldrig sinar förrän man tagit sig till en checkpoint. Alltså, vill ha färre fiender men också svårare sådana med grym AI.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Muppen:

Ne, jag undrar vad som kommer att skilja detta från MW2 eller BC2. Om det inte lägger något speciellt på bordet så är det inte mycket att ha i min mening.

Inte mycket som skiljer BC2 från BC1.

Du har uppenbarligen inte spelat båda i och med att det enda spelen har gemensamt är namnet på spel och karaktärer.

12
Skriv svar