Ska du segla Skull and Bones på pc? Här är systemkraven

Robot
Ska du segla Skull and Bones på pc? Här är systemkraven
Medlem

Var pepp på titeln tills jag såg gameplay. Då stendog den peppen!

Medlem

Jag kommer inte spela på pc men är intresserad av att se mer från spelet.

Medlem

låga?? mitt 970GTX kort klarar inte lägsta kraven vet dock inte hur sugen jag är på spelet ändå

Inaktiv

Diskrepansen mellan vad gamers har för hårdvara och vad spelen börjar kräva blir allt mer tydlig. Undra hur mycket det håller tillbaka utvecklare. Inte bra inte bra.

Insåg just att Nvidias taktik med dyra grafikkort kanske är att alla ska använda Geforce Now (hyra och spela). Uuuuugh.
You will own nothing.

Medlem

Klarar kraven men jag väntar och ser hur spelet är när det är färdigt och folk har spelat lite.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Blev tydligen inbjuden till den stängda betan. Minns inte ens att jag skrivit upp mig någonstans. Men jag är inte särskilt peppad ändå, haha


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Redaktör
Skrivet av Stevenbivenh:

låga?? mitt 970GTX kort klarar inte lägsta kraven vet dock inte hur sugen jag är på spelet ändå

Fem, sex år gamla som var hyfsat billiga då som lägstakrav är väl ändå rätt snällt? GTX 970 är ju ändå åtta år gammalt.


signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Fem, sex år gamla som var hyfsat billiga då som lägstakrav är väl ändå rätt snällt? GTX 970 är ju ändå åtta år gammalt.

Ja det är sant, tiden går fort när man blir gammal 😁

Redaktör
Skrivet av Stevenbivenh:

Ja det är sant, tiden går fort när man blir gammal 😁

Se det positiva: tråkigheterna passerar snabbare.


signatur
Medlem
Skrivet av Stevenbivenh:

låga?? mitt 970GTX kort klarar inte lägsta kraven vet dock inte hur sugen jag är på spelet ändå

Det är ju bara att lira Assassins creed Black flag så har du redan ett bättre spel. Detta är i princip en bantad version av black flag eftersom du aldrig kan gå i land med din karaktär och utforska. ( med undantag från din "port/ hamn").

Medlem

Tycker inte hårdvarukraven ligger i linje med det som visats. Har inte alls varit imponerad över det visuella.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Fem, sex år gamla som var hyfsat billiga då som lägstakrav är väl ändå rätt snällt? GTX 970 är ju ändå åtta år gammalt.

De har inte mycket val, de korten är väl de enda som finns på marknaden...


signatur

I drank what?

Medlem

I helgen är det tekniskt test. Någon mer som ska köra? Jag kommer köra på PS5.

1
Skriv svar