Spana in Medal of Honor

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Ännu ett hårt scriptat extremt linjärt fps zzzzzzzzzzzz För att följa mallen till 100% så ska man väl döda onda ryssar och/eller muslimer.

Eftersom spelet handlar om en kampanj i afghanistan under 2003 så finns det lite begränsningar för vilka fienderna är, även om de fantiserar ihop en egen kampanj så undrar jag vilka du tycker att fienden ska vara? Italienare eller?

Ser hellre spel baserat på verkligheten, och verkligheten är att spel där man är jänkare säljer bäst, och jänkarna krigar i mellanöstern tillsammans med många andra.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Fina firren det här...men jag hade hellre sett ww2. Dock förstår jag att vissa inte pallar med mer ww2


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

På vissa ställen ser grafiken mäktigt realistisk ut...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser ut som codmw2

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Muppen:

Ne, jag undrar vad som kommer att skilja detta från MW2 eller BC2. Om det inte lägger något speciellt på bordet så är det inte mycket att ha i min mening.

Inte mycket som skiljer BC2 från BC1.

Du har uppenbarligen inte spelat båda i och med att det enda spelen har gemensamt är namnet på spel och karaktärer.

Jag har spelat båda, och förstår inte vad du yrar om. Förutom att det finns MP i BC2 är spelen identiska.
Inget negativt i det nödvändigtvis däremot.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av Busfabriken:

Ser ju mycket snyggare ut än MW2. Hoppas det har roligare mp också...

Med tanke på att Dice utvecklar MP-delen så blir MP utan tvekan bättre än MW2.

Såg jävligt intressant ut att flyga helikopter

Det visste jag inte Skulle precis skriva att det såg lite väl för likt bc2.

Hoppas det blir lite mw2 likt med classer o så fast DEDICATED SERVERS och mods. Ser riktigt nice ut.

Medlem

Wow .... NOT!!!! BFBC2 så det stänker om det , trist då MOHAA SPEARHEAD är ett av dom bästa online spelen som gjorts.

Inaktiv

KOM IGEN misslyckas inte nu det här verkar ju lovande

Medlem

Blev upphetsad

Medlem

Det här kan nog bli riktigt bra. Och samtidigt skicka en rejäl känga till IW.

12
Skriv svar