Strategispelet Minecraft Legends får en riktigt grisig trailer

Robot
Strategispelet Minecraft Legends får en riktigt grisig trailer
Gnällkuk

Ser ut som total war for kids, inte riktigt min kopp te. Trodde det skulle vara något annat


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Kan nog bli kul ändå, hoppas på coop!

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Ser ut som total war for kids, inte riktigt min kopp te. Trodde det skulle vara något annat

Minecraft är ju för kids. Tror inte precis någon vuxen spelar det. Förutom Youtubers då, som gör det för att de får massa klicks från kidsen.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Minecraft är ju för kids. Tror inte precis någon vuxen spelar det. Förutom Youtubers då, som gör det för att de får massa klicks från kidsen.

Finns gott om vuxna som spelar minecraft, hur är minecraft endast för kids? Det är en otrolig sandbox. Skulle vilja säga att det finns miljontals vuxna som spelar minecraft runt om i världen.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Finns gott om vuxna som spelar minecraft, hur är minecraft endast för kids? Det är en otrolig sandbox. Skulle vilja säga att det finns miljontals vuxna som spelar minecraft runt om i världen.

Ja och vuxna leker med lego och gillar starwars men målgruppen är ju fortfarande barn.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

1
Skriv svar