Säregna Atomic Heart har fått en strids-trailer

Robot
Säregna Atomic Heart har fått en strids-trailer

Det finns många sätt att prygla robotar.

#Atomic-heart, #Mundfish, #nyhetstips


Medlem

Ju mer jag ser av spelet desto mer blir jag fundersam över hur slutprodukten kommer bli. Fortfarande lite taggad dock.

Medlem

Gillar hela designen. Många spel är för lika så det är skönt med utvecklare som tar ut svängarna.

Medlem

Gillar vad jag ser. Som tidigare skrivit, härligt med något fräscht inom FP-genren.

Medlem

Är det ok att torrenta detta spel då man inte ska stödja Ryssland (Mundfish är ryska utveklare) och då Ryssland uppmanar sina egna invånare att torrenta andra länders verk?

Geeks Gaming
Skrivet av YawN:

Är det ok att torrenta detta spel då man inte ska stödja Ryssland (Mundfish är ryska utveklare) och då Ryssland uppmanar sina egna invånare att torrenta andra länders verk?

Eeeh, nej. Två fel blir ju inte rätt 🤔

Vill man inte stödja en studio så låter man bli att handla 🤷‍♂️

Gnällkuk
Skrivet av YawN:

Är det ok att torrenta detta spel då man inte ska stödja Ryssland (Mundfish är ryska utveklare) och då Ryssland uppmanar sina egna invånare att torrenta andra länders verk?

Dra alla över en kam är ju inte speciellt snyggt. Om du inte vill köpa ett spel för att det är utvecklat av ryssar är det helt okey, men inte att pirata det bara för det. Skit i att köpa/spela det bara.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Medlem

Påminner lite om Bioshock Ser snyggt ut!

Medlem
Skrivet av YawN:

Är det ok att torrenta detta spel då man inte ska stödja Ryssland (Mundfish är ryska utveklare) och då Ryssland uppmanar sina egna invånare att torrenta andra länders verk?

Hur påverkas de av sanktionerna?

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Dra alla över en kam är ju inte speciellt snyggt. Om du inte vill köpa ett spel för att det är utvecklat av ryssar är det helt okey, men inte att pirata det bara för det. Skit i att köpa/spela det bara.

Men jag vill ju stödja studion och spela spelet, men vill inte att mina pengar ska gynna rysslands ekonomi. Så jag antar att de val jag har är att vänta och köpa spelet begagnat eller stödja studion vilket innebär att stödja rysk ekonomi?

Gnällkuk
Skrivet av YawN:

Men jag vill ju stödja studion och spela spelet, men vill inte att mina pengar ska gynna rysslands ekonomi. Så jag antar att de val jag har är att vänta och köpa spelet begagnat eller stödja studion vilket innebär att stödja rysk ekonomi?

Det blir ju svårt att göra det ena men inte det andra, jag förstår inte heller hur du skulle stödja studion genom att ladda ner en priatkopia?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Det blir ju svårt att göra det ena men inte det andra, jag förstår inte heller hur du skulle stödja studion genom att ladda ner en priatkopia?

Nej det går väl inte att stödja det ena utan att stödja det andra antar jag. Så om man vill stödja utvecklaren så antar jag att man får vänta tills en tidpunkt i framtiden då man tycket det är ok att pengarna även gynnar rysk ekonomi.

Gnällkuk
Skrivet av YawN:

Nej det går väl inte att stödja det ena utan att stödja det andra antar jag. Så om man vill stödja utvecklaren så antar jag att man får vänta tills en tidpunkt i framtiden då man tycket det är ok att pengarna även gynnar rysk ekonomi.

Det låter mer klokt!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av YawN:

Men jag vill ju stödja studion och spela spelet, men vill inte att mina pengar ska gynna rysslands ekonomi. Så jag antar att de val jag har är att vänta och köpa spelet begagnat eller stödja studion vilket innebär att stödja rysk ekonomi?

Men indirekt så stödjer du redan Ryssland, då du stödjer en annan diktator som får sin gas där ifrån så du kan köpa din spelhörna att spela på. Samt för att få produkter levererade till Europa så stödjer man högst sannolikt en annan diktator som bombar och har sig.

Medlem
Skrivet av wibbe44:

Gillar vad jag ser. Som tidigare skrivit, härligt med något fräscht inom FP-genren.

Fräscht som en bakfull feberdröm. Jag följer med utvecklingen med obehag och förtjusning.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

unikt på så många sätt, hoppas dom lyckas bra med det


signatur

//monster

Medlem

Vill spela det här spelet nu!

Medlem
hmm

Har svårt för allt som har med ryssland att göra just nu. Ryssland påminner bara om kriget i Ukraina och då vänder det sig i magen. Det är min upplevelse iallafall. Behöver inte hålla med mig.

Medlem

Det är välan inte ryska staten som äger spelbolaget utan det försörjer en massa folk så dom kan överleva.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Tycker detta har sett jäkla coolt ut sedan första trailern släpptes. Gameplay och det estetiska verkar dom ha fått till. Nu är frågan om storyn/karaktärer håller måttet?


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Tycker det är lite elakt att bojkotta ryska medborgares verk och arbete när de är fristående.
Det är skillnad att inte vilja stödja ett statligt bolag där pengarna så klart går till staten och att låta folk tjäna pengar och överleva.
Det driver ju knappast folket närmare oss att frysa ut alla pga nationalitet utan skapar bara lidande och fattigdom, som det alltid gjort.

Ang spelet ser det kul ut, om man är lite yngre för får lite huvudvärk men hoppas tempot är lite lägre på riktigt 🤣 farbror klarar inte av det annars kanske.

1
Skriv svar