Total War-utvecklarna jobbar på ett nytt actionspel

Robot
Total War-utvecklarna jobbar på ett nytt actionspel

Skrivbordsgeneralerna Creative Assembly satsar på action.

#Creative-Assembly


Medlem

När fan kan ett nytt Empires eller liknande komma? Har väntat många år på det nu.

Medlem

Total War: The Great War ge mig....

Skribent
Skrivet av totte1015:

När fan kan ett nytt Empires eller liknande komma? Har väntat många år på det nu.

Ja ALLA andra tidsepoker har fått uppföljare, men inte Empires! Ge.mig!


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Ett total war i 40k settingen, samt ett "Predator: Isolation" vore nått!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Körde igenom deras mästerverk Alien: Isolation för några månader sedan igen. SHit vilket tungt och atmosfäriskt spel det är alltså. I LOVE it big time. Grymt fin retro sci-fi o läcker grafik. Något liknande önskar jag mest av allt. Ingen multiplayer crap utan ren singel player önskas av mig.

Skrivet av Soulless:

Ett total war i 40k settingen, samt ett "Predator: Isolation" vore nått!

Du, ett Predator: Isolation lät inte helt fel du.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av totte1015:

När fan kan ett nytt Empires eller liknande komma? Har väntat många år på det nu.

Skrivet av Johan Lorentzon:

Ja ALLA andra tidsepoker har fått uppföljare, men inte Empires! Ge.mig!

Det går inte, befälhavare! Ni ber om för mycket!

Skribent
Skrivet av Soulless:

Ett total war i 40k settingen, samt ett "Predator: Isolation" vore nått!

Ett nytt Predator-spel var fan en bra ide. Kanske vända på det. Du är jägaren istället för den som jagar? Även om att bli jagad kan vara sjukt spännande också.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Visst är Total War Medieval 2 från 2006 som inte har fått en helt ny omstart? Som Total War Rome när det kom 9 år efter 2004's.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Min SweClockers Profil

CFW
Medlem

Önskelista:

1. Total war: Victoria
2. Total war: The Great War
3. Total war: Empire 2

(1:an och 2:an är snarlika ska sägas, inte helt skarp gräns menmen)

Medlem

Hoppas faktist dom fortsätter med fantasy eller sci-fi total War.

Skribent
Skrivet av N3gn4v:

Visst är Total War Medieval 2 från 2006 som inte har fått en helt ny omstart? Som Total War Rome när det kom 9 år efter 2004's.

Tror det stämmer. Men Empire har inte ens fått en 2an


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar