Tio gånger fler lirar nu Total War: Warhammer III

Robot
Tio gånger fler lirar nu Total War: Warhammer III
Medlem

Väntar bara på rea nu

Medlem

Det är verkligen något speciellt de lyckats med i TW Warhammer.
Är de olika delarna perfekta? Nejdå. Men det är ändå riktigt fint gameplay och en helt otroligt episk värld de lyckats knåpa ihop med HISKELIG mängd gameplay man kan få ut. Och så trogen källmaterialet med. Jag blev alldeles varm när jag i mitt första game (som Karl Franz) erövrade Nuln och märkte att staden, som sig bör, hade en boost för kanoner.

Jag körde aldrig 1+2s Mortal Empires. Men nu med HELA världen? Kliar onekligen i fingrarna. Men behöver nog uppgradera från mitt gamla 960 kort först...

Medlem

Underbar uppdatering, Immortal Empires rockar verkligen röven av det mesta! Underbart spelläge. För oss som vare sig har tid eller råd med tabletop versionen så är detta räddningen.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Väntar bara på rea nu

DLCerna har haft premium priser en bra tid nu (med enbart 10 % rabatt som mest, oftast) och huvudspelet kommer kanske kommer dippa lite. vad jag försöker säga är att, om du väntar med en rea på typ 30 % kommer du vänta i evigheter.

Medlem

Och om det följer samma trend som Mortal Empires så kommer det bli ännu bättre och ännu mer episkt!

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Väntar bara på rea nu

Samma här! Våga vägra fullpris


signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Avstängd
Skrivet av Vercadi:

Väntar bara på rea nu

Skrivet av Stingshot:

DLCerna har haft premium priser en bra tid nu (med enbart 10 % rabatt som mest, oftast) och huvudspelet kommer kanske kommer dippa lite. vad jag försöker säga är att, om du väntar med en rea på typ 30 % kommer du vänta i evigheter.

Hittade 27% rea

https://www.wingamestore.com/product/12329/Total-War-WARHAMME...

Medlem

Reor på den typen av sidor är lätta att hitta. Tror han syftade på reor på "riktiga" butiker såsom Steam eller liknande.


signatur

I drank what?

Medlem

Helt sjukt vad bra det lirar ändå, har haft 3 desyncs sen i tisdags när jag lirat MP, 1 har löst sig självt medans 2 andra har vi fått starta om rundan eller att en får hoppa ut ur gamet och sen sparas och spelas igen alternativt att man lirar om sista rundan.

Metal mages är väll den enda buggen jag verkligen ogillar, inte så lätt att döda en hero med 10x hp mot de andra mages.

Avstängd
Skrivet av Mirage:

Reor på den typen av sidor är lätta att hitta. Tror han syftade på reor på "riktiga" butiker såsom Steam eller liknande.

Vad menar du ens?
"Den typen av sidor"?
""riktiga" butiker"?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Reor på den typen av sidor är lätta att hitta. Tror han syftade på reor på "riktiga" butiker såsom Steam eller liknande.

Wingamestore är en riktig butik.
Även GamesBillet och Fanatical är riktiga butiker, båda med reor där spelet går för mellan 42-45€.

Alltid värt att jämföra på IsThereAnyDeal som endast jämför auktoriserade återförsäljare (om man nu är livrädd för att spara pengar på gråmarknadsnycklar).

1
Skriv svar