Svenska dino-shootern Second Extinction släpps i oktober

Robot
Svenska dino-shootern Second Extinction släpps i oktober

Co-op mot muterade urtidsmonster.

#second-extinction


Medlem

0:39 i trailern.
Måste vara ett jävla tryck i den bössan

Medlem
Medlem

Köpte GZ för lite över 2 år sen och det här verkar vara nästan exakt samma spel i en annan skepnad.

GZ var ganska fint på ytan, men innehållet var desto sämre. Ett fruktansvärt inventory (som de precis just då bytt ut ifrån drag n' drop tydligen) där man spenderade mer tid i menyer som inte fungerar än att spela själva spelet...
Otroligt loot hets, rejält med buggar, otroligt ojämn svårighetsgrad, HUD problem och väldigt mycket "copy paste" känsla. Ingen riktig gameplay loop och AI'n var ganska kass.
Lirade två kvällar i rad med kompisarna och sedan fick det vara bra.

Medlem
Medlem

Provade när det var med i game preview på xbox då sög det hårt. 🤣

Medlem

blir nog snabbt enformigt detta .

Medlem

Just det, utvecklaren som ville svartlista recensenter som ogillade spelets karaktärer. Finns nog bättre företag att ge sina pengar till.

Medlem

Har ju spelet på egs, men det var ganska kackigt då och det har inte kommit nån uppdatering på evigheter. Tråkiga vapen, tråkig gameplay, tråkigt tråkigt.

Får hoppas att det blir vettigare.

Medlem

Kul men väldigt enformigt när jag testade det på Xbox Game Preview för ca. ett år sedan. Ger det dock mer än gärna en chans till om det kommit en massa mer innehåll. Väldigt begränsat antal uppdragstyper och olika fiender där och då.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Just det, utvecklaren som ville svartlista recensenter som ogillade spelets karaktärer. Finns nog bättre företag att ge sina pengar till.

Missat helt. Systemic Reaction ville göra detta? :O.

Samma här Ugly_Bob.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Missat helt. Systemic Reaction ville göra detta? :O.

Samma här Ugly_Bob.

Vill minnas att det var YouTube-recensenten "Worth A Buy?" som raljerade lite över att man inte kunde kombinera klass och utseende efter tycke och smak. Han fällde en kommentar om att han ville se ut och känna sig som Jesse Ventura från Predator när han röjde runt med en minigun och inte "a woman from Uganda" (tror att det var citatet, länge sedan jag såg recensionen. Vill du spela med minigun är/var det åtminstone bara en färgad kvinna som kunde använda dessa). Någon från bolaget som delade ut recensionskoder till diverse sidor, recensenter, influencers o.s.v. tog väldigt illa vid sig över att hon delat ut en kod till en person som hon uppfattade som våldsamt rasistisk och hade väl därefter samtal med utvecklaren/utgivaren. Ungefär på den vägen var det, minns att jag fann det ganska underhållande och en kraftig överreaktion när det begav sig

Medlem

Den här nyheten har felaktigt etiketten Playstation.

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:

Vill minnas att det var YouTube-recensenten "Worth A Buy?" som raljerade lite över att man inte kunde kombinera klass och utseende efter tycke och smak. Han fällde en kommentar om att han ville se ut och känna sig som Jesse Ventura från Predator när han röjde runt med en minigun och inte "a woman from Uganda" (tror att det var citatet, länge sedan jag såg recensionen. Vill du spela med minigun är/var det åtminstone bara en färgad kvinna som kunde använda dessa). Någon från bolaget som delade ut recensionskoder till diverse sidor, recensenter, influencers o.s.v. tog väldigt illa vid sig över att hon delat ut en kod till en person som hon uppfattade som våldsamt rasistisk och hade väl därefter samtal med utvecklaren/utgivaren. Ungefär på den vägen var det, minns att jag fann det ganska underhållande och en kraftig överreaktion när det begav sig

ah, då förstår jag. Känns absolut som en kraftig överreaktion. tack för förklaringen.

1
Skriv svar