Netflix Cyberpunk Edgerunners får barnförbjuden trailer och premiärdatum

Robot
Netflix Cyberpunk Edgerunners får barnförbjuden trailer och premiärdatum

Blodigt och naket, som vanligt i framtiden.

#Cyberpunk-edgerunners, #Netflix, #Tv-serie


Medlem

Suck, det är bara att aktivera Netflix-kontot igen dagen innan, för detta ser ju hyfsat ut!


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Kommer lätt se på detta! 🙌🏻

Medlem

Fan vad jag blir sugen på cyberpunk 2077 igen. Lade många timmar i det och det kanske är dags för en ny runda.


signatur

K9
:.:

Gnällkuk

Ser riktigt bra ut, pepp på denna!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

International
Man of Mystery
Skrivet av absimilard:

Fan vad jag blir sugen på cyberpunk 2077 igen. Lade många timmar i det och det kanske är dags för en ny runda.

Ja fan, det kanske blir ett omspel igen innan premiären. Synd att jag inte fixar att spela shooters på steamdecket bara.. eller kanske man kan koppla mus/tangentbord förresten ?


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av bluenephilim:

Ja fan, det kanske blir ett omspel igen innan premiären. Synd att jag inte fixar att spela shooters på steamdecket bara.. eller kanske man kan koppla mus/tangentbord förresten ?

DU kan koppla både extern skärm, mus och tangentbord till den, det är ju som en vanlig dator.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

Nej tack, inga fler trailers eller bilder för min del när vi är så pass nära. Ser verkligen fram emot den här serien Nån som vet om hela skiten kommer släppas direkt eller om det rör sig om nån veckovis modell?

Medlem

Wow, läckert ä.

Medlem

Hade varit bättre om de lagt krutet på en serie med riktiga människor istället. Så jäkla mycket specialeffekter hade det inte behövts.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Nej tack, inga fler trailers eller bilder för min del när vi är så pass nära. Ser verkligen fram emot den här serien Nån som vet om hela skiten kommer släppas direkt eller om det rör sig om nån veckovis modell?

Är ju på netflix, dom släpper ju alltid allt med gång

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Är ju på netflix, dom släpper ju alltid allt med gång

Fast det har varit snack om att de ska sluta med det (inget officiellt dock? tror jag?)

Bara för att få folk att prenumerera en extra månad bara för att kunna se hela X serie. Vilket verkar fungera för konkurrenter.

Inaktiv
Skrivet av Laddemannen:

Är ju på netflix, dom släpper ju alltid allt med gång

Okej tack för info! Dock släpps inte allt på Netflix på en gång, exempelvis Better Call Saul.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Okej tack för info! Dock släpps inte allt på Netflix på en gång, exempelvis Better Call Saul.

Jaså? Det visste jag inte! Tack för info till dig med min gode man!

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Jaså? Det visste jag inte! Tack för info till dig med min gode man!

Relaterat, även om det inte är Netflix: producenterna av Rick and Morty övervägde att testa att släppa ett avsnitt i månaden har jag för mig. Vet inte hur det landade, men lite intressant resonemang.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Tack för den mr Jim-referensen i rubriken! (ja, jag är gammal).
https://youtu.be/1YKbb_AZysE

Medlem

Såg bara 30 sekunder av denna trailer, tycker vi sett lite för mycket redan. Får bli att se serien vid släpp istället, hoppas det blir bra.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

den skall jag se. så ere bara


signatur

//monster

Medlem

Jo, ibland allt det där misshandlandet, skjutandet, mördandet, lemlästandet och den fullkomliga destruktionen så gick det att skymta helt vanligt sex i någon bråkdels sekund...kunde de inte bara klippt bort det så videon hade varit barntillåten istället?

Det är en sjuk värld vi lever i, där det mest naturliga vi har, meningen med vår fortsatta existens är det som anses farligt att se, inte det andra.

Medlem
Skrivet av Ender:

Jo, ibland allt det där misshandlandet, skjutandet, mördandet, lemlästandet och den fullkomliga destruktionen så gick det att skymta helt vanligt sex i någon bråkdels sekund...kunde de inte bara klippt bort det så videon hade varit barntillåten istället?

Det är en sjuk värld vi lever i, där det mest naturliga vi har, meningen med vår fortsatta existens är det som anses farligt att se, inte det andra.

Den hade fortfarande inte varit barntillåten. Våld resulterar också i striktare rating.

1
Skriv svar