Första riktiga glimten av Yakuza 8 kan komma nästa vecka

Robot
Första riktiga glimten av Yakuza 8 kan komma nästa vecka

Något Ryu Ga Gotoku Studio-relaterat blir det.

#rya-ga-gotoku-studio, #yakuza


Medlem

Visst, de återanvänder oerhört mycket från spel till spel, men det är ändå imponerande att kunna mata ut så många bra spel på så kort tid som den här studion gör!

Medlem

Spännande. Like a Dragon var inte perfekt, men det lade en fin grund och det ska bli kul att se hur den har slipats.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Hoppas på de dumpar last gen.

Medlem

Synd med turordningsbaserat tycker jag. Det går bort då för egen del.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

spelade igenom hela yakuza 6 som mitt första yakuzaspel och blev skitsugen på att ta mig igenom resten + avstickarna, men av nån anledning klarar jag inte av att avsluta nåt av dom innan jag lägger av. hade kul med like a dragon i säkert 20+ timmar, sen bara slutade jag plötsligt. började spela judgement 1 och gav mig fan på att ta mig igenom det bara för att spela den nyare uppföljaren, men det blev precis samma sak där. lär ju bli samma sak med 8an också...vafan. jag gillar ju spelen

Medlem
Skrivet av quadratis:

spelade igenom hela yakuza 6 som mitt första yakuzaspel och blev skitsugen på att ta mig igenom resten + avstickarna, men av nån anledning klarar jag inte av att avsluta nåt av dom innan jag lägger av. hade kul med like a dragon i säkert 20+ timmar, sen bara slutade jag plötsligt. började spela judgement 1 och gav mig fan på att ta mig igenom det bara för att spela den nyare uppföljaren, men det blev precis samma sak där. lär ju bli samma sak med 8an också...vafan. jag gillar ju spelen

Kommer ihåg att jag hade problem med det första jag spelade, som var Yakuza Zero. Hade ett mindre 'break' på ett halvår innan jag plockade upp det igen och körde vidare på den gamla sparfilen. Tyckte att det hela kändes väldigt "japanskt" och allmänt arkadmässigt, plus att det inledningsvis bara handlade om ett mord och en övergiven tomt gjorde inte saken lättare. Någonstans därefter blev jag hooked och drog igenom storyn på Yakuza Kiwami 1 t.om Song of Life under semestern. Att ta spelen i kronologisk ordning gjorde det nog lite lättare för egen del.

1
Skriv svar