Septembers Playstation Plus-spel har avslöjats

Robot
Septembers Playstation Plus-spel har avslöjats

Vad sägs om racing, fotografiska äventyr och slagsmål?

#Playtation-plus


Medlem

För min del, endast gammalt skit jag inte vill ha, eller spel jag redan spelat och är klar med. Kass månad


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

För min del, endast gammalt skit jag inte vill ha, eller spel jag redan spelat och är klar med. Kass månad

Håller med.

Skaffade PS plus tjänsten och har hittills inte laddat ner ett av "gratis" spelen därifrån.

Medlem

Toem ser jag mycket framemot.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Deathloop ska bli kul


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av anon_332911:

Det är ju era konsumtionsmönster med. Självklart kommer en helt ny prenumeration bestå av många spel man kanske köpt innan. Grejen med prenumerationerna är ju att ni längre fram fortsätter betala i månaden istället för de köpen. Rätt få som har Netflix/HBO/Disney som fortf köper filmer från CDON.

Sj hade jag PS+ bara Augusti och klarade ut åtta spel + ett dlc. Claimade också Crash Bandicoot 4 och Tony Hawks Pro Skater remaken även om jag inte spelade de då jag ville prioritera de som försvinner.

Nu kommer jag vänta ett tag igen tills tillräckligt mkt nytt finns.

Deathloop är definitivt ett av dem bland denna månadens spel.

Grattis till dig som tycker att de finns bra spel på PS+ tjänster och har tid att spela 8 spel + DLC på en månad.

Själv har jag ryckt på axlarna åt samtliga titlar som släppts hittills förutom två isometriska rollspel som jag inte haft tid att spela ännu då det är sommar.

Medlem

Samma skit med gamepass, kör bara flightsim och forza, testat massa men bra skit och avinstallerar direkt efter en kort test. Bättre att köpa spelen på rea så slipper man massa onödiga fasta utgifter.


signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem
Skrivet av anon_332911:

Deathloop är definitivt ett av dem bland denna månadens spel.

Absolut, men det är på högsta nivån. Släpp Deathloop på lägsta nivån nu så snackar vi...

Det är sjukt fattigt med PS5 på lägsta nivån. Vad är ens 'Toem: A Photo Adventure'? Aldrig hört talas om det.
Need for Speed Heat är från 2019, och det är väl det femtielfte racingspelet vi får på PS+ nu... Det lyckades med 72% på metacritic och en 5.5 user score.

Jag tycker tyvärr kvalitén på PS+ spelen har gått ner sig över åren, och nu verkar det som ännu en sänkning då det känns som den lägsta nivån får ännu sämre skåpmat då vettigare saker pushas högre upp i nivåeerna.

Edit: Jag har inte höga krav, får jag -ett- spel jag vill ha per år är jag nöjd med vad jag får ut för pengarna. Men hittills i år har det inte varit något sådant.

Medlem
Skrivet av whoo:

Edit: Jag har inte höga krav, får jag -ett- spel jag vill ha per år är jag nöjd med vad jag får ut för pengarna. Men hittills i år har det inte varit något sådant.

Vad gör du annars med ps plus om du väntar på enbart ett bra spel per år?
Kör du mycket multiplayer?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

1
Skriv svar