Titan Station - svensk rymdretro som sneglar på Firewatch

Robot
Titan Station - svensk rymdretro som sneglar på Firewatch
Grafikfejs
Paradox Interactive

Ett enmansprojekt som ser så här polerat ut är otroligt imponerande! Ser fram emot releasen!


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Medlem
Medlem

Måtte de komma svensk översättning som på gamla OG Diablo-tiden!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem

Hoppas de kommer till playstation också.


signatur

🐖💨💩

Medlem
Skrivet av Jonkan:

Måtte de komma svensk översättning som på gamla OG Diablo-tiden!

Haha! Du den nuvarande svenska översättningen är i klass med "Hej min vän! Stanna ett tag och lyssna!".
Det är så sjukt lockande att göra en humoristisk svensk översättning. Ingenting låter fränt på svenska. Det skulle iaf ge svenska spelare en unik upplevelse.

Och hej! Det är jag som gör Titan station

Medlem
Skrivet av Tronic:

Hoppas de kommer till playstation också.

Tanken är att få ut det på ps nästa år. Det räcker med att släppa till en platform åt gången när man gör allt själv

Medlem

Hej Joakim! Det där såg ju vrålfett ut. "Grillkorv", som man säger.

ELF
Medlem

Tyckte Alien: Isolation hade en helmysig atmosfär och detta ser också riktigt mysigt ut.
Det är något speciellt med gamla monokrona CRT skärmar, disketter och analoga grunkor.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Ååh! Mysspel i rymden! Jag är helt på utan frågetecken!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

Jag: Mamma jag vill ha Alien: Isolation!
Mamma: Vi har Alien: Isolation hemma.
Alien: Isolation hemma:

Medlem
Skrivet av konraden:

Haha! Du den nuvarande svenska översättningen är i klass med "Hej min vän! Stanna ett tag och lyssna!".
Det är så sjukt lockande att göra en humoristisk svensk översättning. Ingenting låter fränt på svenska. Det skulle iaf ge svenska spelare en unik upplevelse.

Och hej! Det är jag som gör Titan station

Underbart! Ser och låter hur nice som helst!

Och måtte du inte skämta angående en b-ig svensk översättning, gör de ba!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av asker:

Hej Joakim! Det där såg ju vrålfett ut. "Grillkorv", som man säger.

Där slog du allt huvudet på spiken kamrat. Härliga tider. Snyggt dataspel Joakim!

Medlem
Skrivet av MaxC:

Ett enmansprojekt som ser så här polerat ut är otroligt imponerande! Ser fram emot releasen!

Tack!

Skrivet av asker:

Hej Joakim! Det där såg ju vrålfett ut. "Grillkorv", som man säger.

Korvarna ska grillas, det vet du.

Skrivet av ELF:

Tyckte Alien: Isolation hade en helmysig atmosfär och detta ser också riktigt mysigt ut.
Det är något speciellt med gamla monokrona CRT skärmar, disketter och analoga grunkor.

Instämmer helt, oväntat nog
Seriöst så är det ju riktig scifi..(har absolut inget att göra med att det var den sci fi man växte upp med...)
Är inte ett dugg fan av dessa "floating transparent" sci fi skärmar som modern sci fi har för sig.

Skrivet av Soulless:

Ååh! Mysspel i rymden! Jag är helt på utan frågetecken!

Du är väkommen till stationen!

Skrivet av Glufse:

Där slog du allt huvudet på spiken kamrat. Härliga tider. Snyggt dataspel Joakim!

Tack baguetten!

Medlem

Det här ser otroligt lovande ut. Och imponerande.

Medlem

Nu fattas ju bara en biltemakööörrrv i spelet på nåt sätt så är det ett givet köp oavsett pris!

Medlem
Skrivet av konraden:

Haha! Du den nuvarande svenska översättningen är i klass med "Hej min vän! Stanna ett tag och lyssna!".
Det är så sjukt lockande att göra en humoristisk svensk översättning. Ingenting låter fränt på svenska. Det skulle iaf ge svenska spelare en unik upplevelse.

Och hej! Det är jag som gör Titan station

Va!? Menar du inte att klassikern "Färskt kött!" får blodet att frysa till is vid blotta tanken? 🤣🤣

Du borde ha någon broderad tavla här o där med svenska klyschiga citat á la "Fånga dagen" eller så iallafall. xD Eventuellt någon halvdrucken kaffekopp med go liten text på?

Skämt åsido! Ser onekligen ambitiöst ut så hoppas det går vägen för din del med spelet så det säkrar andra framtida projekt! Indiescenen är ju större och populärare än nånsin då många AAA-utvecklare antingen tappat stinget totalt eller fallit för "mobilspels-modellens" snabba resultatgivande plågoande..

Håller tummar och tår!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av bluebird:

Det här ser otroligt lovande ut. Och imponerande.

Tack! Hoppas det faller i smake - Välkommen till stationen

Skrivet av aakerlind:

Nu fattas ju bara en biltemakööörrrv i spelet på nåt sätt så är det ett givet köp oavsett pris!

Haha får vad jag kan få in

Skrivet av Jonkan:

Va!? Menar du inte att klassikern "Färskt kött!" får blodet att frysa till is vid blotta tanken? 🤣🤣

Du borde ha någon broderad tavla här o där med svenska klyschiga citat á la "Fånga dagen" eller så iallafall. xD Eventuellt någon halvdrucken kaffekopp med go liten text på?

Skämt åsido! Ser onekligen ambitiöst ut så hoppas det går vägen för din del med spelet så det säkrar andra framtida projekt! Indiescenen är ju större och populärare än nånsin då många AAA-utvecklare antingen tappat stinget totalt eller fallit för "mobilspels-modellens" snabba resultatgivande plågoande..

Håller tummar och tår!

Du har ju helt rätt i att "Färskt kött" är ju den solklara klassikern!
Det finns några grejjer redan nu som endast lär roa svenskar

Tack o bock!

Medlem
Skrivet av konraden:

Tanken är att få ut det på ps nästa år. Det räcker med att släppa till en platform åt gången när man gör allt själv

Oavsett plattform så kommer jag testa 😃


signatur

🐖💨💩

Medlem

@konraden kommer det även att finnas hos GOG framöver?

Medlem
Skrivet av backspaze:

@konraden kommer det även att finnas hos GOG framöver?

Hej! Jag har inte kollat upp det så noga än men tanken är att få upp det på fler shoppar.
Jag handlar nästa exklusivt på steam&epic varpå jag har inte jättestor koll på GOG(tror jag köpte typ LBA för 10år).

Medlem

Vilken inspiration! Vilken prestation! Hoppas du bli rik! Pepp!

Medlem

Såg svintrevligt ut, bra jobbat 👍
Blir en wishlist för mig 💖

Medlem
Skrivet av Sarkofag:

Vilken inspiration! Vilken prestation! Hoppas du bli rik! Pepp!

Tack! Hah får se hur det går! Hoppas på att kunna täcka kostnaderna och göra ett till spel

Skrivet av AgamemnoN:

Såg svintrevligt ut, bra jobbat 👍
Blir en wishlist för mig 💖

Dubbel-tack!

1
Skriv svar