Halo Infinites utlovade splitscreen co-op-läge har skrotats

Skribent
Skrivet av Ralf:

Finns det inte nån lag eller skydd mot sån här skit?

Jag har väntat på att kunna lira co-op och nu skrotar dom det?
Nu så har jag gamepass och alldeles för lite energi för att bry mig mer än att skriva detta inlägg.

Men om jag hade betalat dyra pengar och sen blivit lovad co-op så hade jag känt mig riktigt blåst.

Men dom kanske aldrig lovade det mer än att dom siktade på att fixa det vartefter?

De har ju aldrig skrivit något "kontrakt", även om de lovat. Så blir nog svårt att göra något rättsligt av det. Skulle gissa att det också säkert står något i finstilta texterna i spelet när man startar det som skyddar utvecklanra.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Personligen tycker jag att det är okej att det inte finns Couch Co-op eller soffan co-op. Men jag tycker att 343i inte alls har skött det här bra. Joseph Staten borde ha sagt ifrån att "This is a big pile off dogshit" till Bonnie Ross. Matt Booty och Phil Spencer borde ta tag i 343i ge henne sparken eller flytta ner henne och placera en annan studio chef där. Det plus att nu i år skulle Halo Infinite ha släppts. Nu är det försent att rädda spelet. Jag skiter fullständigt i det. Jag tror inte ens att jag kommer att köpa det. Jag har köpt allt som heter Halo i spelform. Men utan co-op och kampanj DLC lutar det åt att jag inte köper skiten. Jag tror att Microsoft kan tvingas att ge bort Halo Infinite i Games With Gold eller helt enkelt bundla med varje såld Series konsol.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Är det såhär Microsoft sköter sin absolut mest ikoniska spelserie finns det nog anledning att oroa sig över kvaliteten på resterande förstapartstitlar. Varför leverera utlovade funktioner när man redan blåst spelarna på sina pengar.

Finns det folk som köpt Halo till Xbox series X?


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av lonian:

Finns det folk som köpt Halo till Xbox series X?

Det finns såklart folk som köpt Gamepass för att spela Halo, MS själva mäter ju inte antal sålda enheter i spel längre utan antalet spelare så det är ju så det spenderas pengar från konsumenterna. Eller?

12
Skriv svar