Naughty Dog hedrar en bortgången kollega i The Last of Us Part 1

Robot
Naughty Dog hedrar en bortgången kollega i The Last of Us Part 1

Daniel Kinnard görs odödlig av Naughty Dog.

#TLOU, #naughty-dog


It's not a lake, it's an ocean

Ingen aning om vem han var. Men sådant här gillar jag. Han kommer alltid finnas där i spelet, sedd av miljoner människor.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Skribent
Skrivet av Ruffles:

Ingen aning om vem han var. Men sådant här gillar jag. Han kommer alltid finnas där i spelet, sedd av miljoner människor.

Håller med, det är en fin gest mot en kollega och (jag gissar) nära vän.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Tur att de inte gjorde honom till en karaktär i spelet som blev smittad av svamp-grejen och sen dog eller blev zombie. Det hade varit osmakligt.

Medlem
Skrivet av alex_ceci:

Tur att de inte gjorde honom till en karaktär i spelet som blev smittad av svamp-grejen och sen dog eller blev zombie. Det hade varit osmakligt.

Haha vilken märklig kommentar. Varför skulle dom det?

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

Haha vilken märklig kommentar. Varför skulle dom det?

Det var bara ett försök till ett lite annorlunda skämt från min sida. Tänker att det är högt i tak här på fz.

Medlem
Skrivet av alex_ceci:

Det var bara ett försök till ett lite annorlunda skämt från min sida. Tänker att det är högt i tak här på fz.

Hahaha, jag tyckte det var asroligt dock haha, liksom wtf?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av alex_ceci:

Det var bara ett försök till ett lite annorlunda skämt från min sida. Tänker att det är högt i tak här på fz.

Tror inte det handlar om något tak i det här fallet utan Poes lag, dvs det var inte helt tydligt om du skojade eller inte.

Medlem
Skrivet av alex_ceci:

Det var bara ett försök till ett lite annorlunda skämt från min sida. Tänker att det är högt i tak här på fz.

Haha jag förstår. För bakis för att hänga med i den antar jag😁

Skribent
Skrivet av alex_ceci:

Tur att de inte gjorde honom till en karaktär i spelet som blev smittad av svamp-grejen och sen dog eller blev zombie. Det hade varit osmakligt.

Samtidigt, hade det varit jag som gått bort så hade jag ändå tyckt det varit coolt och hedrade att få bli en "special" zombie i ett spel. Speciellt om jag jobbat på spelet.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av alex_ceci:

Det var bara ett försök till ett lite annorlunda skämt från min sida. Tänker att det är högt i tak här på fz.

Jag tänkte samma sak själv, och det är helt okej att ha den sortens humor. Tänker på typ Cleeses tal på Graham Chapmans begravning. Helt briljant.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Vet inte hur man citerar flera användare via mobilen men kul att mitt skämt fick reaktioner.

Medlem
Skrivet av alex_ceci:

Tur att de inte gjorde honom till en karaktär i spelet som blev smittad av svamp-grejen och sen dog eller blev zombie. Det hade varit osmakligt.

Tänk om de gjort som i Doom 2 med John Romero, han lever dock fortfarande.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Inaktiv
Skrivet av alex_ceci:

Vet inte hur man citerar flera användare via mobilen men kul att mitt skämt fick reaktioner.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Tror inte det handlar om något tak i det här fallet utan Poes lag, dvs det var inte helt tydligt om du skojade eller inte.

Skrivet av anon_119148:

<Uppladdad bildlänk>

Du verkar vara en person som gillar att rätta folk på olika sätt.
Det var inte "citera flera"-knappen jag inte hittade utan "OK"-knappen. Men tack för försök till hjälp.

Inaktiv
Skrivet av alex_ceci:

Du verkar vara en person som gillar att rätta folk på olika sätt.
Det var inte "citera flera"-knappen jag inte hittade utan "OK"-knappen. Men tack för försök till hjälp.

Ja det verkar onekligen så.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Ja det verkar onekligen så.

Haha!

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Samtidigt, hade det varit jag som gått bort så hade jag ändå tyckt det varit coolt och hedrade att få bli en "special" zombie i ett spel. Speciellt om jag jobbat på spelet.

Det är fan sant.

Skrivet av lonian:

Tänk om de gjort som i Doom 2 med John Romero, han lever dock fortfarande.

https://cdn3.whatculture.com/images/2022/02/ef4be5baa69f58df-...

Hah nice!

Medlem
Skrivet av beersgarden:

Jag tänkte samma sak själv, och det är helt okej att ha den sortens humor. Tänker på typ Cleeses tal på Graham Chapmans begravning. Helt briljant.

Mm.
Aha, får kolla in. Inte sett.

1
Skriv svar