Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

ELF
Medlem

Ska se om jag kan klara Shadowrun - Hong Kong denna helg. Annnars blir det Action Quake (2) för första gången idag.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Chicobello:

Blir öluffning i Grekland med min DC-6:a i Microsoft Flight Simulator. Old school navigation med VOR istället för GPS osv. Extremt tillfredsställande när allt klaffar.

VOR till VOR är underskattat kul. Har inte riktigt vågat peta på DC-6'an än, den ser skrämmande ut när man är van vid moderna GA plan och Airliners.

Medlem

Uncharted 2 och möjligtvis 3an on man hinner så långt under helgen. har fortfarande 4an och lost legacy oöppnade framför mig

Medlem

homeworld remastered collection


signatur

//monster

Medlem

GTA Online. Har haft paus sen 2015, men ett par kompisar fick covid i veckan och började spela av ren tristess. Så jag hänger med och gör heists.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jag började spela Elden Ring för några dagar sedan och resan fortsätter under helgen.

Jag har inte läst någonting om spelet innan, varken recensioner eller annat, och inte sett en enda trailer eller gameplay-video eftersom jag vill uppleva allt i spelet för första gången. Det enda jag visste var att det är ett soulsspel, det räcker.

Och vad tycker jag efter några dagars spelande — är det bra? You bet! 😊

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Nemo:

Jag började spela Elden Ring för några dagar sedan och resan fortsätter under helgen.

Jag har inte läst någonting om spelet innan, varken recensioner eller annat, och inte sett en enda trailer eller gameplay-video eftersom jag vill uppleva allt i spelet för första gången. Det enda jag visste var att det är ett soulsspel, det räcker.

Och vad tycker jag efter några dagars spelande — är det bra? You bet! 😊

Det perfekta sättet att uppleva spelet! Gjorde samma sak med Subnautica, ett annat spel som gör sig bäst om man spelar blint. Försökt göra likadant med Elden Ring, men var lyckats bli spoilad på diverse grejer ändå...

Medlem

Köttar lite Hell let loose när tid finnes, förbaskat bra lir.

Ambassadör
Xbox

Immortality. För jäkla bra!


signatur

Jump in.

Medlem

Nu har man börjat med "God of War 1" i väntan på det nya till hösten.

Medlem
Skrivet av Nasder:

VOR till VOR är underskattat kul. Har inte riktigt vågat peta på DC-6'an än, den ser skrämmande ut när man är van vid moderna GA plan och Airliners.

Det är min favorit. Har spenderat tusentals kronor på flygplan men DC-6:an är den som är roligast att flyga eftersom det kräver så mycket av en. Det finns en hel del tutorials på Youtube som lär en grunderna.

Medlem

Jag har nött klart det sista på Wild Arms. Riktigt bra spel

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Unreal Tournament 99 är fortfarande sjukt bra. Känslan, hastigheten, ljudet, musiken, bandesignen, vapnen... allt är så jädra klockrent.

https://www.youtube.com/watch?v=J_6cZzjfjSs

Jag tyckte alltid UT (det hette inte 99 officiellt utan fick väll det inofficiella namnet för att nästa kallades 2003) var bättre än Q3 på den tiden. Men det känns som UT99 fick sin popularitet senare på ett mer nostalgiskt sätt efter UT2003.
Quake var myclet populärare.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av The_Esper:

Jag har nött klart det sista på Wild Arms. Riktigt bra spel

oh. hade trean på playstation. det är väl det där ens figurer kan gå upp i "rank" och bli något annat efter ett tag? var så längesedan jag spelade det.

Skrivet av Pjotor:

GTA Online. Har haft paus sen 2015, men ett par kompisar fick covid i veckan och började spela av ren tristess. Så jag hänger med och gör heists.

En sådan nybörjare när det kommer till gta online. inte säker på vad man ska hitta på. några tips eller någon länk? Synd kring dina kompisar. hoppas dom mår bättre. vet att det sög när jag fick det för 2-3 år sedan under sommaren. snor, slem, näsblod. kunde inte stå upp länge. allt snor och slem med näsblod gjorde att man var tvungen att få sig själv att spy ett par gånger eftersom det klumpade sig i halsen. ugh.

Medlem
Skrivet av YmerXE:

En sådan nybörjare när det kommer till gta online. inte säker på vad man ska hitta på. några tips eller någon länk? Synd kring dina kompisar. hoppas dom mår bättre. vet att det sög när jag fick det för 2-3 år sedan under sommaren. snor, slem, näsblod. kunde inte stå upp länge. allt snor och slem med näsblod gjorde att man var tvungen att få sig själv att spy ett par gånger eftersom det klumpade sig i halsen. ugh.

Tack för omtanken, låter som du hade det riktigt jobbigt! De hade relativt lindriga symptom, så de orkade spela GTA men inte jobba.

GTA Online går mest ut på att göra heists och tjäna pengar för att starta ljusskygga verksamheter, så man kan tjäna mer pengar och göra ännu fler heists. Jag började med att grunda en MC-klubb och köpa en bunker där man kan tillverka och exportera vapen. När det hade genererat tillräckligt med kosing investerade jag i en kokainfabrik, och igår slog methlabbet upp dörrarna. Jag har ett stadigt flöde av passiv inkomst som ständigt tickar uppåt medan jag gör uppdrag.

TGG har gjort en riktig mammutvideo som avhandlar alla affärer, plus massor med annat hjälpsamt material på sin kanal:

Lycka till, kanske vi ses i Los Santos!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Får kolla igenom videon. tack, det gick över ganska snabbt faktiskt. Den lustiga tanken var.. tar dafgårds chansen att minska kvaliten på sin mat, nu när situationen är som den? Den smakar ju inget. sedan insåg jag det. bara en värk i vänster armbågen som fanns kvar tills runt 3 månader efter det hela. Om du har en methlabb så antar jag att vi kanske blir en fiende i framtiden

12
Skriv svar