Two Point Campus har nått 1 miljon spelare efter endast 2 veckor

Robot
Two Point Campus har nått 1 miljon spelare efter endast 2 veckor

Stark terminsstart för Segas Universitet.

#Sega, #Two-point-campus


Medlem

Varav 999.999 spelat på gamepass... Lär ju inte vara någon storsäljare. Själv tycker jag det var mycket mindre intressant än hospital.

Medlem

Släppet av Campus fick mig sugen på att spela Hospital. Tyvärr innebar även släppet av Campus att Hospital försvann från Game Pass så nu blir det inget Two Pointande alls för min del..

Medlem
Skrivet av robbis:

Varav 999.999 spelat på gamepass... Lär ju inte vara någon storsäljare. Själv tycker jag det var mycket mindre intressant än hospital.

Jag testade det en sväng men tyckte det var väldigt själlöst. Hospital var ju bättre på den punkten, även om det inte går upp mot gamla goa Theme Hospital. Tyckte också det mest bara var en reskin av Hospital.

Medlem

Jag ville så gärna gilla det, men jag står inte ut med fjanterierna.

Precis som när jag vill spela ett "ärv en gård och rusta upp"-spel... Och så är det fyllt av jäkla gulliga djur eller karaktärer som beter sig som femåringar.

Medlem

Älskade Theme Hospital och gillade Two Point väldigt mycket, härligt att höra att intresset verkar stort.
Har inte riktigt tid nu, men kommer nog spela igenom campus framöver. Hoppas att spelet expanderas med tiden.

Så himla glad över Two point hospital i alla fall, sjukt nöjd med en så bra remake efter så många år.

Medlem
Skrivet av Tamazin:

Jag testade det en sväng men tyckte det var väldigt själlöst. Hospital var ju bättre på den punkten, även om det inte går upp mot gamla goa Theme Hospital. Tyckte också det mest bara var en reskin av Hospital.

Exakt. Själslöst är nog ett perfekt ordval. Hade jättekul med Hospital och hade en helt annan känsla.

Medlem

Småmysigt spel, men var inte alls så roligt som jag trodde det skulle vara.
Till det lär det väl också komma ett hundratals dyra DLC's som man måste köpa för att få tillgång till något mer intressantare. :/
Tror det har mer med min ålder att göra dock, hade det varit för tjugo år sedan så hade jag älskat spelet, men idag är jag mer kräsen

Medlem
Skrivet av Hullken:

Jag ville så gärna gilla det, men jag står inte ut med fjanterierna.

Precis som när jag vill spela ett "ärv en gård och rusta upp"-spel... Och så är det fyllt av jäkla gulliga djur eller karaktärer som beter sig som femåringar.

Om vi ska vara ärliga dock så om man kollar på folket på universiteten i USA så är det väääldigt många av dem där femåringarna.

Medlem
Skrivet av robbis:

Varav 999.999 spelat på gamepass... Lär ju inte vara någon storsäljare. Själv tycker jag det var mycket mindre intressant än hospital.

Precis. Dom borde börja splitta siffror som dessa mellan försäljning och tjänster som game pass.

Hur många av miljonen var kvar efter säg 10 timmar?

95% av det jag installerar via PS+ och game pass spelar jag inte mer än 1-2 timmar.

Medlem

Frugan har något hundratal timmar i TPH och sitter faktiskt i detta nu bredvid och kör Campus. Så det rullar varmt här hemma.

Skrivet av Hullken:

Jag ville så gärna gilla det, men jag står inte ut med fjanterierna.

Precis som när jag vill spela ett "ärv en gård och rusta upp"-spel... Och så är det fyllt av jäkla gulliga djur eller karaktärer som beter sig som femåringar.

Jag rekommenderar Myulk. Inte så mycket gulligull. Kan vara lite svårt att få tag på.


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

1
Skriv svar