Rykte: Assassin's Creed Mirage siktar på stora folkmassor och en enda stad

Medlem
Skrivet av Fulci:

Tycker tvärtom så blev spelserien mer intressant när de släppte Origins. Det bästa spelet i hela serien är Odyssey. Med Valhalla gjorde de misstaget att låsa upp kampanjen i en struktur som gjorde den seg att spela igen om jag tröttnade efter ett tag.

Man kan fortfarnade smyga och lönnmörda i nya spelen för de som gillar sånt, det finns kvar. Bara att de öppnat för att spela på andra sätt också för oss som tycker det är tråkigt.

Instämmer på denna helt. Även om Black Flag var kanon. Så gillar jag den nya stilen med Origins.
Odessey är min favorit. Tog ner Black Flag som favoriten. Valhalla var bra, men storyn var konstigt upplagd.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Spelmarknaden var inte lika stor när AC lanserades. Sen att jämföra Syndicate med Origins är bara inte rättvist, med tanke på vilken dynga Syndicate är.

Nej, men eftersom de fortsatt med de nya typen under ett antal år nu efter Origins är det skäl att anta att de senare spelen gått åt rätt håll för Ubisoft.

Min känsla är att de testar marknaden lite med MIrage, eller nöjer sig de med ett spel med mindre budget för de som gillar de gamla spelen.

Medlem

Jag har saknat den gamla spelstilen. När de öppnade upp världen blev de intressant i början men har nu tröttnat på för stora och öpnna världar. Så ett mindre mer kompakt spel är välkomnade. Hoppas på mer stealth och mer snyggt korigraferade fajter de senaste 3 har varit bedrövliga.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Inte ett dugg taggad pga platsen det utspelas på. Helt ointresserad av mellanöstern.

Jag är raka motsatsen. Bagdad under 800-talet kan ha varit en av världens mest intressanta platser på jorden. Hoppas bara spelet har en bra story.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Va, det måste vi råda bot på. Du har missat 3 fantastiska Assassins Creed spel i form av: AC: Origins från 2017, AC: Odyssey från 2018 och AC: Valhalla från 2020. Massiva vackra världar att utforska i grym grafik och kul gameplay.

Tror mitt sista var Black Flag, eller det som kom efter, kommer inte ihåg. Men tyckte bara det var mer utav samma, och tröttnade. Är de andra verkligen så bra.


signatur

It´s a me

Medlem
Skrivet av strangelove:

Jag är raka motsatsen. Bagdad under 800-talet kan ha varit en av världens mest intressanta platser på jorden. Hoppas bara spelet har en bra story.

Då hoppas jag det blir ett bra spel för dig.


signatur

I drank what?

12
Skriv svar