Grått kamouflage är på väg till Playstation 5 och dess tillbehör

Robot
Grått kamouflage är på väg till Playstation 5 och dess tillbehör

För gamern som inte vill bli upptäckt under älgjakten.

#Sidopaneler


Medlem

När kommer M90?

Medlem

Inget kamouflage i världen kan dölja den skyggelsen

Medlem

Är Ps5an fortfarande i ropet? Köpte en till flickvännen för det var så viktigt att ha den istället för 4an, men ser henne bara logga på för några gratisspel (eller något som skall göras med jämna mellanrum; vet inte vad det är... But I respect her independence! 😃) för att sedan stänga av och sätta sig vid datorn.😉
Jag skall erkänna att jag har påpekat detta för henne; att "det var en dyr 'paperweight'", men blir mer sällan nu för soffan är inte lika skön att sova på ....

Medlem
Skrivet av Weeks_death:

Är Ps5an fortfarande i ropet? Köpte en till flickvännen för det var så viktigt att ha den istället för 4an, men ser henne bara logga på för några gratisspel (eller något som skall göras med jämna mellanrum; vet inte vad det är... But I respect her independence! 😃) för att sedan stänga av och sätta sig vid datorn.😉
Jag skall erkänna att jag har påpekat detta för henne; att "det var en dyr 'paperweight'", men blir mer sällan nu för soffan är inte lika skön att sova på ....

Nej den är inte i ropet.
Känns knappt som generationen startat, det är fortfarande Early adoption med sk "cross-gen" skräp mm.
klimtet har inte varit gynsamt. Pandemi, kretsbrist inflation mm, det går sakta som man säger.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Nej den är inte i ropet.
Känns knappt som generationen startat, det är fortfarande Early adoption med sk "cross-gen" skräp mm.
klimtet har inte varit gynsamt. Pandemi, kretsbrist inflation mm, det går sakta som man säger.

Den säljer oerhört bra, men hade inte bristen varit som den är så hade den antagligen sålt 2-3gånger så mycket. Däremot så känns det som att konsolsidan mer eller mindre i dagsläget endast är simplare PC:s, Sony börjar få ut fler spel till PC och de har upptäckt att de tjänar massvis med pengar på det, samt att Microsoft satsar stenhårt på att få ut det mesta till både Xbox och PC så det är i princip Nintendo som sitter i ett hörn och leker.

Medlem
Skrivet av Esri:

Den säljer oerhört bra, men hade inte bristen varit som den är så hade den antagligen sålt 2-3gånger så mycket. Däremot så känns det som att konsolsidan mer eller mindre i dagsläget endast är simplare PC:s, Sony börjar få ut fler spel till PC och de har upptäckt att de tjänar massvis med pengar på det, samt att Microsoft satsar stenhårt på att få ut det mesta till både Xbox och PC så det är i princip Nintendo som sitter i ett hörn och leker.

Vet inte hur du definierar simplare. Prestandamässigt verkar de hålla rätt (väldigt) bra, men användningsområdet är väl simplare. Dock lider det kanske av att det inte finns så mycket titlar.
Jag tittade lite mot den här generationen av konsol, när grafikkorten var så jäkla dyra (om än möjliga att få tag på). Nu har ju allt släppt; har ju sett 3090ti kort för 16k, samt 3080 för mycket billigare. Så suget på en konsol är ju mindre.
Kan tänka att komponentbrist kunde varit en språngbräda att få ut spel som är lite mer krävande och tvingar in fler folk på konsolmarknaden.

Medlem
Skrivet av Esri:

Den säljer oerhört bra, men hade inte bristen varit som den är så hade den antagligen sålt 2-3gånger så mycket. Däremot så känns det som att konsolsidan mer eller mindre i dagsläget endast är simplare PC:s, Sony börjar få ut fler spel till PC och de har upptäckt att de tjänar massvis med pengar på det, samt att Microsoft satsar stenhårt på att få ut det mesta till både Xbox och PC så det är i princip Nintendo som sitter i ett hörn och leker.

Jag menade inte att den säljer dåligt.
Jag vet att den är otroligt eftertraktad.
Det var mer bara att det känns som generationen stannat av.
Ps4 och xbox one verkar fortfarande vara lika aktuella som när dom var current gen.
Känns som Sony kickar igång nästa år med PSVR2 och föehoppningsvis mer koncentration på PS5 ovh skit i gammel Ps4.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

De borde komma med kamouflage blå och kamouflage röd också. Det ser jäkligt fint ut.

Sony måste döda PS4an och gå all in på PS5 innan det känns lönt att återköpa en tror jag.
Men jag väntar nog in nästa generation nu när jag gjort mig av med min ps5 som jag inte kände mig direkt intresserad av.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Snyggt, men jag gillar den vita. Matchar min Oled-Switch och min TV-bänk 😊

ZF
Medlem

Verkar rimligt, den var ju redan designad för att undvika radar.

Sanslöst fult skal detta, men det kanske "duger i krig" som det heter...

Medlem

"För gamern som inte vill bli upptäckt under älgjakten (i urban miljö)"

Medlem
Skrivet av Arcadia:

"För gamern som inte vill bli upptäckt under älgjakten (i urban miljö)"

Med tanke på att älgar inte alls ser färger på samma sätt som vi människor så är det nog skitsamma ändå.

Medlem
Skrivet av Popski:

Med tanke på att älgar inte alls ser färger på samma sätt som vi människor så är det nog skitsamma ändå.

Det står inte att det är älgen man gömmer sig för, det kan lika gärna vara landsfiskalen.

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Det står inte att det är älgen man gömmer sig för, det kan lika gärna vara landsfiskalen.

Hahaha. Sant.

1
Skriv svar