Köp Randy Pitchfords skiti... skrikiga skjortor

Robot
Köp Randy Pitchfords skiti... skrikiga skjortor

Gearbox-chefen auktionerar bort plagg, pengarna går till stipendium för utvecklare.

#embracer, #gearbox, #randy-pitchford


Medlem

Hade det varit John Carmacks skitiga kalsonger hade jag kunna tänkt mig att bidda... Men någon pamps flottiga skjortor ger jag inte mycket för.

Medlem

*Greasy Randy Intensifies*


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Jag blir förvånad om de får in några bud öht.
Men jag har haft fel förut!

Medlem

Känner inte riktigt att jag vill köpa nånting av Randy eller ens Gearbox sålänge han är kvar på företaget. Gillade honom en gång i tiden, nu känns han bara slemmig.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Han kan väl sälja någon av sina mansions och ge sina anställda deras bonusar som de utlovades för Borderlands 3?

Nähe? Okej.

Medlem

Komplement till toapappret där hemma


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Dyrt! för det priset hade man kunnat få flera flaskor av någons använda badvatten

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Dyrt! för det priset hade man kunnat få flera flaskor av någons använda badvatten

Randys badvatten är säkert så oljigt att man blir invaderad av USA om man köper en flaska.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Skönt att någon äntligen tar tag och hjälper dessa arma människor. Det har varit olidligt att följa hur samhället fullständigt vänt dem ryggen. Det gör ont i hjärtat att se dem tigga utanför ICA och man vet ju att de är tvungna att både stjäla och sälja sig för att överleva.

Tack Randy för att du står upp för.. spelutvecklarna :S

Medlem

Herregud, vem tror han att han är? Ingen gillar ju ens karln!


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Herregud, vem tror han att han är? Ingen gillar ju ens karln!

Skjortan gör mannen, nu är Randy pånyttfödd.


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

KoP
Medlem

Har svårt att tro att var och en av dom där skjortorna skulle ha kostat 4000 spänn när han köpte dem nya i butik. Ett dussin av skjortorna har han säkert fyndat för ett par hundra spänn styck.

Vem är sinnesjuk nog att lägga 200.000 på skjortor?

Medlem
Skrivet av KoP:

Har svårt att tro att var och en av dom där skjortorna skulle ha kostat 4000 spänn när han köpte dem nya i butik. Ett dussin av skjortorna har han säkert fyndat för ett par hundra spänn styck.

Vem är sinnesjuk nog att lägga 200.000 på skjortor?

Det mest överraskande är nog att någon är överraskad att Randy Pitchford köpt skjortor för 200.000 kr.

Edit: Ska nog lägga till att om jag var mångmiljonär i den klass Pitchford förmodligen är, hade jag nog haft min villa full med betydligt konstigare och dyrare saker som gemene man hade höjt ögonbrynen åt.

Medlem
Skrivet av robbis:

Hade det varit John Carmacks skitiga kalsonger hade jag kunna tänkt mig att bidda... Men någon pamps flottiga skjortor ger jag inte mycket för.

"Carmacks bromsspår sålt för rekordsumma"

Medlem

Vissa av skjortorna är riktigt stiliga men jag gillar inte försäljaren och det är dumt att köpa för små skjortor.

Redaktör
Skrivet av omgponies:

Vissa av skjortorna är riktigt stiliga men jag gillar inte försäljaren och det är dumt att köpa för små skjortor.

Ja, vissa är rätt coola (men inte 400 dollar coola). Undrar om 400 dollar är riktpris eller minimum? Borde väl vara det första?


signatur
Medlem
Skrivet av Pjotor:

Randys badvatten är säkert så oljigt att man blir invaderad av USA om man köper en flaska.

Men frågan är vilket som är värst? Belle delphines vatten eller Randys? Något säger mig att om man dricker ens en uns av någon av dom, så är det akuten nästa

Medlem
Skrivet av robbis:

Hade det varit John Carmacks skitiga kalsonger hade jag kunna tänkt mig att bidda... Men någon pamps flottiga skjortor ger jag inte mycket för.

Hört om detta, men det brukar vara folk som arbetar inom vuxenindustrins smutsiga underkläder som folk vill köpa.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Ja, vissa är rätt coola (men inte 400 dollar coola). Undrar om 400 dollar är riktpris eller minimum? Borde väl vara det första?

400 dollar är väl vad skjortorna kostar i butik.

1
Skriv svar