CD Projekt Red bekräftar att nästa Witcher-spel är starten på en serie

Robot
CD Projekt Red bekräftar att nästa Witcher-spel är starten på en serie

Och första spelet befinner sig fortfarande i förproduktion.

#Cd-projekt-red, #The-witcher


Medlem

Ser fram emot att se Witcher-världen i Unreal Engine 5!

Medlem

Hoppas för guds skull att de inte gör någon prep boy eller Ciri-liknande tjej (avskyr Ciri som karaktär) som vi ska följa i en hel serie.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Hoppas för guds skull att de inte gör någon prep boy eller Ciri-liknande tjej (avskyr Ciri som karaktär) som vi ska följa i en hel serie.

Tror det handlar mer om att skapa sin egen witcher

Medlem
Skrivet av anon_332911:

En sak i taget nu CD Projekt....

Man blandar ut nyheten om den där expansionen för att inte skapa någon sorts hype som kan slå fel. De kommer aldrig kunna leverera vad de en gång velat med det där spelet nu så. Dags att gå vidare.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv
Skrivet av Vercadi:

Tror det handlar mer om att skapa sin egen witcher

Witcher Legacy

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Hoppas för guds skull att de inte gör någon prep boy eller Ciri-liknande tjej (avskyr Ciri som karaktär) som vi ska följa i en hel serie.

Jag gillade inte Witcher 3 främst pga det inte är ett riktigt RPG (mer som ett Assassins Creed eller som RDR med kosmetiska RPG-element), men jag tyckte inte heller om karaktärerna. Särskilt inte Ciri.

Vittnar om dåligt omdöme att skriva en så fjantig karaktär.

Hoppas man får göra sin egna gubbe nästa gång.


signatur

Memento Mori

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Tror det handlar mer om att skapa sin egen witcher

Det hoppas jag verkligen


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

CDPR får gärna pumpa ut spel av WItcher 3-kvalitet med jämna mellanrum löpande under resten av min livstid


signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Medlem
Skrivet av Waliant:

CDPR får gärna pumpa ut spel av WItcher 3-kvalitet med jämna mellanrum löpande under resten av min livstid

Riktigt bra sagt, håller med till fullo


signatur

Trust is for fools...

Medlem
Skrivet av Kidnose:

Riktigt bra sagt, håller med till fullo

jag också


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Hoppas för guds skull att de inte gör någon prep boy eller Ciri-liknande tjej (avskyr Ciri som karaktär) som vi ska följa i en hel serie.

Mmmm kan bara föreställa mig att de gör en the last of us 2, golfklubbar ihjäl Geralt och så får vi spela som något monsters dotter resten av spelet, 5/5 !

Gen
Medlem
Skrivet av monsterbenke:

jag också

Väl talat

1
Skriv svar