Robot
Planet of Lana

Bäst på Gamescom, om FZ:s utsända själv får välja.

#gamescom, #planet-of-lana, #wishfully


Medlem

Detta kommer köras igenom, snyggt.

Medlem

"Studio Ghibli, Another World, Simon Stålenhag."

Jisses Fredrik, det var inga små lovord

Medlem

Håller inte riktigt med om det skulle vara Stålenhag-inspererat. Finns inget, av det jag sett, som på något vis skulle få för mig att tänka på Stålenhag.

Medlem

Hoppas det även kommer till Playstation så småningom, även om det tar till 2024.

Medlem

Trodde det var Rhoades ☹️


signatur

The King is Back

Medlem

Såg mysigt ut.

Medlem

Jag promenerade förbi deras kontor på min lunch flera gånger i veckan under 7-8 månaders tid. Jag såg dem nästan alltid genom de stora fönstrena. Tänkte ofta ”nästa gång ska jag knacka på och bara slänga lite lovord över dem”. Ibland stod ett par av dem utanför och snackade.
Sen flyttade de ut i juni. Vilken miss av mig. Spelet ser fantastiskt ut.

Redaktör
Ponny
Skrivet av filbunke:

Håller inte riktigt med om det skulle vara Stålenhag-inspererat. Finns inget, av det jag sett, som på något vis skulle få för mig att tänka på Stålenhag.

Inspirationen finns där, vilket utvecklarna själva bekräftade. Men det är, lite som Ghibli-influenserna, inte övertydligt. Men det här med landskap (om än sci-fi) som möter plåtmonster som kanske inte borde vara där, är bekant.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Hörde om detta i Herr Leijonhufvuds podd och det verkar väldigt lovande

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Inspirationen finns där, vilket utvecklarna själva bekräftade. Men det är, lite som Ghibli-influenserna, inte övertydligt. Men det här med landskap (om än sci-fi) som möter plåtmonster som kanske inte borde vara där, är bekant.

Landskap möter plåtmonster som inte borde vara där är klart äldre än Stålenhag, Stålenhag är ju så mycket mer än det, och något av det finns ju inte i vad jag sett.

Fast kan ju vara så att Stålenhag är allt utvecklarna kan relatera till.

Medlem

Verkar riktigt lovande.

Skrivet av filbunke:

Landskap möter plåtmonster som inte borde vara där är klart äldre än Stålenhag, Stålenhag är ju så mycket mer än det, och något av det finns ju inte i vad jag sett.

Fast kan ju vara så att Stålenhag är allt utvecklarna kan relatera till.

Skribent
Skrivet av brunnlake:

Jag promenerade förbi deras kontor på min lunch flera gånger i veckan under 7-8 månaders tid. Jag såg dem nästan alltid genom de stora fönstrena. Tänkte ofta ”nästa gång ska jag knacka på och bara slänga lite lovord över dem”. Ibland stod ett par av dem utanför och snackade.
Sen flyttade de ut i juni. Vilken miss av mig. Spelet ser fantastiskt ut.

De sitter borta vid Nordstan/Kronhusbodarna nu. Bara att gå förbi igen.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Den där videon gav mig lite Ico vibbar ! Var därför nere i källaren och letade upp Ico, japan version, så här ca 20 år efter släpp,lirade aldrig uppföljaren av nån anledning? Då vägrar min Ps2 att starta🤬hittade också mitt favorit strategi spel "Panzer General" till Ps som startade upp direkt😁🍻

1
Skriv svar